Brio Ponyt + sadesuoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonko maksaa sadesuoja pony rattaisiin? Onko niihin käyviä vaan briolla vai saako jostain jotain halvempaa versiota. Miten, kun rattaissa on lisävarusteena kuomu, meneekö se sadesuoja sen kuomunkin yli? Vai pitääkö sitten olla erilainen sadesuoja? Auttakaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko maksaa sadesuoja pony rattaisiin? Onko niihin käyviä vaan briolla vai saako jostain jotain halvempaa versiota. Miten, kun rattaissa on lisävarusteena kuomu, meneekö se sadesuoja sen kuomunkin yli? Vai pitääkö sitten olla erilainen sadesuoja? Auttakaa...

16.90 muistaakseni. Ei käy kuin brion oma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Mulla kuomu siinä, mutta kyllä mä uskoisin, että kuomun kera käy mikä vaan sadesuoja. Itellä kyllä se Brion. Miksei muut kävis?

Juu, mun muistaakseni meidän sadesuoja ei ole brion oma ja hyvin käy noihin kuomun kanssa. Onhan niitä muitakin samanmallisia istumarattaita joten kyllä tuollaiset yleissuojatkin käy.

Hmm... Eli meillä vois käydä se sama suoja, mikä on yhdistelmiin ostettu...? Se vaan tuntuu niin kamalan isolta! Täytyy kokeilla kunhan jaksaa raahautua tonne pyörävajaan. Mä siis ajattelin, että oltais ostettu sellanen "huppusuoja", että käykö se kuomun kanssa...

ei käy vaunujen suoja vaan tarttee olla matkarattaille/rattaille tarkoitettu. Mutta jos siis sulla on kuomu niin just nuo käy. Jos ei ole kuomua tartee olla se hassu brion oma huppusuoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä siis ajattelin, että oltais ostettu sellanen "huppusuoja", että käykö se kuomun kanssa...

Käy jotenkuten, jos kuomu on alhaalla :D

Tuntuu kyllä hullulta käyttää niitä yhdessä... Ja musta se huppusuoja ei suojaa kasvoja yhtään. Jotenkin "julman" näköinen :D

Meillä oli sillon ... sekä Brion oma ja pikkupiian . Molemmat oli ihan samanlaisia. Eikä se Briionkaan ollu semmojen just simppeli vaan mun mielestä liian iso ja rumannäkönen sen takia. Meillä oli kans kuomu.

Yhteistyössä