Se on paksumpi. Nimeltään kai big?Alkuperäinen kirjoittaja nouminessöni:mikä on miesten nomination ja miten se eroo tavallisesta? eiks tää perus oo aika unisex ?
Se on kyllä unisex sekinAlkuperäinen kirjoittaja Huom:Se on paksumpi. Nimeltään kai big?Alkuperäinen kirjoittaja nouminessöni:mikä on miesten nomination ja miten se eroo tavallisesta? eiks tää perus oo aika unisex ?
niin just tätä mäkin aattelin..Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Se on kyllä unisex sekinAlkuperäinen kirjoittaja Huom:Se on paksumpi. Nimeltään kai big?Alkuperäinen kirjoittaja nouminessöni:mikä on miesten nomination ja miten se eroo tavallisesta? eiks tää perus oo aika unisex ?
No tottakai on. Mutta sitä kai miehille enimmäkseen ostetaan. Ainakin itse olin ennen joulua Stockalla ja tiskillä kaksi osti miehille juuri tuollaiset "big"-malliset. En minä muuta miesten nominationia tiedäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Se on kyllä unisex sekinAlkuperäinen kirjoittaja Huom:Se on paksumpi. Nimeltään kai big?Alkuperäinen kirjoittaja nouminessöni:mikä on miesten nomination ja miten se eroo tavallisesta? eiks tää perus oo aika unisex ?