Paljonko maksaa hormonikierukka...

Nappi
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi:
Mulla makso 3.4.08 91,05e.
Mutta eikö se riipu vähän apteekistakin...ei niillä taida ihan pilkulleen samat hinnat olla.
Niin joo taitaa riippua, mutta saisinpahan edes vähän tarkemman lukeman kuin toi vähän n.90?.
No mulla makso tuon verran.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi:
Mulla makso 3.4.08 91,05e.
Mutta eikö se riipu vähän apteekistakin...ei niillä taida ihan pilkulleen samat hinnat olla.
Tolla hinnalla saa, jos kierukka on määrätty sairauden hoitoon eli käytännössä runsaisiin kuukautisiin. Muuten se on siinä 150? paikkeilla, soita apteekkiin, saat tarkan vastauksen nopeemmin.
 
mullaoli kesällä 157? :eek:
ja kela korvaukseen on kuulemma memny tosi tiukaksi rajat että saa sitä... näin ainakin meidän terkka kertoi
ei riitä enää että on runsaat kuukautiset vaan pitää olla ihan anemiaa esim sen vuoksi

tuolla netissä yliopiston apteekki antaa hinnaksi
MIRENA DEPOTLÄÄKEVALMISTE, KOHTUUN 20MIKROG/24T, 156,59?/kpl
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi:
Mulla makso 3.4.08 91,05e.
Mutta eikö se riipu vähän apteekistakin...ei niillä taida ihan pilkulleen samat hinnat olla.
Tolla hinnalla saa, jos kierukka on määrätty sairauden hoitoon eli käytännössä runsaisiin kuukautisiin. Muuten se on siinä 150? paikkeilla, soita apteekkiin, saat tarkan vastauksen nopeemmin.
En millään viittis soitella, kun riittää euron tarkkuudella noin arvio. Mitä sitä suotta sotkemaan apteekkia tähän.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mä luulin et sen saa ilmatteeks,ku eipä tuo terveydenhoitaja puhunu maksusta mitään,ku suunniteltiin mulle ehkäsyä- :eek:

Täytyy alkaa säästään :D
Saattaa sen teidän kunnassa saadakin, riippuu kunnasta. Meillä sais ekan kuparikierukan ilmaseksi, muttei se oikein kiinnosta...
 
juu-u
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
En millään viittis soitella, kun riittää euron tarkkuudella noin arvio. Mitä sitä suotta sotkemaan apteekkia tähän.
Mitä ihmeen vaivaa siitä soittamisesta on ja sotkethan sä sen apteekin tähän sitten kun meet sen hakemaan... Sitäpaitsi apteekki on liikeyritys, joten niiden tehtävänä on palvella asiakkaitaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini75:
mullaoli kesällä 157? :eek:
ja kela korvaukseen on kuulemma memny tosi tiukaksi rajat että saa sitä... näin ainakin meidän terkka kertoi
ei riitä enää että on runsaat kuukautiset vaan pitää olla ihan anemiaa esim sen vuoksi

tuolla netissä yliopiston apteekki antaa hinnaksi
MIRENA DEPOTLÄÄKEVALMISTE, KOHTUUN 20MIKROG/24T, 156,59?/kpl
Ton tiedon löydän itsekkin netistä... Mutta paljonko se kelan korvaus alentaa hintaa?

Ja sillä ei ole mitään merkitystä kuinka tiukat rajat korvattavuuteen on, mä en saa sitä kuitenkaan. Sisko sai korvauksella, mutta hälle ei sit kuitenkaan voitu kierukkaa laittaa, joten haluan tietää paljonko maksan siskolle (ei itte muistanut lainkaan paljonko kierukasta maksoi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
En millään viittis soitella, kun riittää euron tarkkuudella noin arvio. Mitä sitä suotta sotkemaan apteekkia tähän.
Mitä ihmeen vaivaa siitä soittamisesta on ja sotkethan sä sen apteekin tähän sitten kun meet sen hakemaan... Sitäpaitsi apteekki on liikeyritys, joten niiden tehtävänä on palvella asiakkaitaan...
En sotke apteekkia mukaan, kun ko. kierukka on jo paikoillaan.
 

Yhteistyössä