Paljonko leipää voi +1v antaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mma

Vieras
Eli poitsu on päättänyt syödä itse, ihan kiva, mutta lusikalla menee minne sattuu ja auttaa ei saa, joten puuron tilalla annan leipää. Voiko antaa huoletta 2 siivua päivässä? Ajattelin vaan sitä kun niissä on suolaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mma:
Eli poitsu on päättänyt syödä itse, ihan kiva, mutta lusikalla menee minne sattuu ja auttaa ei saa, joten puuron tilalla annan leipää. Voiko antaa huoletta 2 siivua päivässä? Ajattelin vaan sitä kun niissä on suolaa...

no nyt kyl putosin kärryiltä...että puuron tilalle leipää??aika paljon saa suolaa jos meinaa masun saada leivällä täyteen.meillä syödään iltapuuro sen takii et tyttö ois tyytyväinen eikä nälkäinen yöllä.jos tuon korvaat leivällä ni ihmettelen vaan...

No kun se ei saa sitä puuroo oikein sormin syötyä! Saa ottaa=sotkee kyllä sen mitä suuhun saa meneen, mutta leivän palat menee helpommin sinne suuhun. Ja tämäkin on vaan nyt sellainen välivaihe, kun on oppinut itse syömään. Eiköhän se pian opi sillä lusikallakin sinne suuhun lappamaan tai sitten hyväksyy sen että autetaan, mut just nyt se ei saa aikaan muuta kuin huudon jos ei saa ite syödä.

Meidän neiti on syönyt leipää jo 8-9kk ikäisestä alkaen niin paljon kun on halunnut syödä. Leipä on terveellistä, varsinkin mitä tummempaa. Eikä ota mitään kaupan suolaisinta leipää välttis kuitenkaan.

Ei auta huijaus! Kun hän tosiaan ITSE syö. Hyvin menee ruokaa muuten kun saa sormin syödä. Jos huomaa että saa lusikalla sinne suuhun jotain laitettua, niin sylkee ulos. Äitikin saa auttaa jos antaa sormin! No, ei siitä kahdesta leipäpalasta varmaan liikaa suolaa tule, koska muusta sitä ei saakaan. Täytyy kyllä leipoa kunhan ehtii, niin voi jättää suolan pois.

Yhteistyössä