Mä olen sukulaisille sanonut (ne harvat jotka lahjoja ostaa eli isovanhemmat ja kummit) että mieluiten mulle rahana ja mä sitten ostan mitä toivotaan/tarvitaan. Useasta joulusta viisastuneena - että turhat sälät jää pois joilla kukaan ei tee mitään. Itsekään en enää niitä alekoreja lelujen osalta tyhjentele kun ei lapset niillä leluilla oikeesti edes leiki.
Nyt ostettuna mitä äkkiseltään muistan:
8v pojalle tulossa XBOX 360 ELITE, jossa mukana 2 peliä ja sitten saa 2 peliä vielä erikseen. Radio-ohjattava minihelikopteri ja jokin erilainen pieni monopoly peli
2,5v pojalle muumilaiva, hattivattien saari, muumiensitietokone, tomi traktori, pari fisher price little people autoa, black&decker työkalukeskus, fisher price autorata, ohjattava auto ja sit oli joku peli
1v2kk tytölle fisher price prinsessalinna, fisher price auto v.pun. , ensimuumitalo,
Jotain ehkä vielä ostan, kun tuossa ei ole paljon mein lahjoja vasta niitä sukulaisten antamilla rahoilla ostettua etupäässä.. tai sitten laitan tilille... Eli huomattavasti vähemmän saavat tällä systeemillä, kun ennen sai varmaankin liki 50 pakettia
+ jokaiselle konvehtirasiat, yökkärit ja lukemista