Paljonko laihduttanut?

  • Viestiketjun aloittaja Läskin tappaja
  • Ensimmäinen viesti
Imetys on valttia! Itse painan nyt 12 kg vähemmän, mitä ENNEN raskautta. Synnytyksen jälkeen (1.10.'06) pudonnut siis n. 20kg pelkästään lyömällä tissin suuhun ja syömällä herkkuja. Monta kilometriä tulee päivässä liikuttua, autolla. =)
 
Minä laihduin myös 12kg raskauden jälkeen,verrattuna siis ekaan nla käyntiin kun nuorinta odotin. Nyt aloitin 1.1 laihiksen kunnolla kun imetyksen lopetin pojan ollessa 8kk,eli 3,5kk sitten. Harrastan salilla käyntiä ja pelaan ringetteä.Painoa 2 vkossa lähteny 1,2kg ja senttejä ihan kivasti! =) (Käytän myös herbalifea)
 
tassu
synnytyksestä jo 3,5v ja laihdutuskuuri senkun jatkuu.. Raskauden alettua painoin 64kg ja 2,5vuotta synnytyksestä paino oli jämähtänyt 68kg. Mulla ei paino laskenut imetyksessä yhtään. Sitten vaan itseä niskasta kiinni 2kertaa viikossa spinninstunnille ja katsoa mitä suuhunsa pitää. Vajaassa 4kk paino oli pudonnut PYSYVÄSTI takaisin 64 ja vaikka nyt jouluna tuli syötyä 10rasiaa konvehteja, ei paino noussut kuin 200g!! Nyt sama tiukka linja jatkuu, sillä tiedossa syksyllä häämatka ja lentokoneeseen ei nousta, jos paino ei ala 59:llä.. sPINNINGISSÄ KÄYN SÄÄNNÖLLISESTI 2-3KERTAA VIIKOSSA JA KASVIKSIEN JAPUHTAAN VEDEN MÄÄRÄÄ
 
tassu
(lapsi ehti lähettää vestin kesken kaiken...)
Siis vettä ja kasviksia lisätty ruokavalioon rutkasti. Näiden avulla saa välillä sitten hieman herkutellakin ja paino pysyy kurissa,eikä jojoile edes takaisin ;)
 
tiputtaja
Elokuun alussa aloitin 63kg, nyt painoa on 55,8kg (=-7,2kg) Vielä muuutama kilo tiputettavaa, niin olen tyytyväinen. Liikuntaa olen aina harrastanut kohtuu paljon. Päivittäin n.5-7km lenkki ja jumppaa/uintia/ratsastusta kerran viikossa.

Jätin pois kaikki herkut ja lisäsin entisestään hedelmiä ja kasviksia. En syö muutenkaan punaista lihaa, joten rasvaisimmat lihat jäävät kaupan tiskiin.. Aika helposti loppujen lopuksi lähti ja takaisin ei ole tulemista ;)
 
4kk kävin 2-3kertaa viikossa airopikissä pyörällä ennen kesää..:)
söin ihan norm..ja kesän jälkeen aloiitin taas..:)
tuli kyl aika hyvin pois kilot..
olin laihempi kuin ennen raskautta..:)
eli synnytyksen jälkeen olin n. 56kg.. 20kg tuli pois synnytyksestä ja sit lopuks kaiken sen laihdutuksen jälkeen n. 50kg..:) piituus on muuten 170cm eli ihan ok:p
tosi hyvä on nyt olla:)
poika on nyt 1v5kk:)

:flower:
 
Äitylä84
Nyt on elämäntapamuutosta takana n.7kk ja karistuneita kiloja n.20kg lähtöpaino oli 75kg ja tavoitteena 55kg

Muutin ruokatottumukseni. Normaalia kotiruokaa säännöllisin väliajoin ja AINA on puolet lautasesta salaattia ja vihanneksia! Juon vettä n.3l päivässä ja nykyään teen 10km lenkin n.6kertaa viikkoon.
Alussa tosin aloitin rauhassa ja hissukseen lyhyellä, n.1km lenkillä.

Minullakaan ei aikanaan imettäminen vaikuttanut millään lailla kilojen häviämiseen, mutta jokainen meistähän on erilainen!!!!!
 

Yhteistyössä