"silvia"
mun kaverini sanoo että saa noin 31000 euroa vuodessa, bruttona siis. No eihän tuo nyt ole niin huono palkka kuin olen luullut, sehän on kuukausipalkkana noin 2500. Monilla on paljon huonompi palkka.
Nettona, jep, jep Eli tienaat reippaasti yli 50 000 euroa vuodessa lähihoitajan työssä....Alkuperäinen kirjoittaja lähäri;29274801:Mulla netto vuorotyö lisineen n37 000 eli huono on. :/
sori! Bruttona tietenkin...Kerran sähläri aina sähläri.Nettona, jep, jep Eli tienaat reippaasti yli 50 000 euroa vuodessa lähihoitajan työssä....
Sinullahan on sairaanhoitajan peruspalkaa parempi palkka! Kotihoidon vastaavan sairaanhoitajan työ yhden ikälisän kanssa on noin 2400 bruttona, päivätyöstä. Työskentelen n. 20 000 asukkaan kunnassa ja ero lähikaupungin vastaavan työn palkkaukseen on noin 200-300e.Mulla päivätyö, eli lisiä ei kerry.7v kokemuslisällä 2564 /kk. Ei tuo hurraamisen arvoinen ole, mutta en enää tekisi vuorotyötä.
Mitä tippiä lähäri saa ?Kyllä hiukan uhrautumalla saa kasaan 35-39.000 euroa vuodessa + tipit verottomana =)