T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä maksoi 1500 ? ja kaikki tehtiin lattialämmityksestä lähtien uusiksi. Tai katto vain maalattiin uusiksi. Neliöitä oli noin 5. Materiaalit ratkaisee paljon ja kun muistaa pyytää tarjoukset kaikesta ja tekee itse.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä siinä ihan täysräjäytys täytyy tehdä. Remppamies on omasta takaa purkamisiin yms. ja putkimies saadaan myös vähän normaalia edullisemmin.
Mitähän neliöhinta suunnilleen olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä siinä ihan täysräjäytys täytyy tehdä. Remppamies on omasta takaa purkamisiin yms. ja putkimies saadaan myös vähän normaalia edullisemmin.
Mitähän neliöhinta suunnilleen olisi.
Kannattaa tehdä itse suuntaa antavaa laskelmaa (oman maun mukaan)
Laske siihen
* kalusteiden, vessanpöntön, lavuaarin, vesihanojen, suihkun/suihkukopin/lasiovien hinta. Tähänkin saa menemään 500e useampaan tonniin. Tämähän on niin makukysymys.
* 2.5*2 metrin lattiaan 20e maksava kaakeli maksaa 100e, seiniin menee enemmän ja se on sitten 500e samalla kaakelihinnalla. Toi on edullista kaakelia. Ne voi myös maksaa 200e neliö (lasimosaiikki). Silloin hinta onkin 1000e ja 5000e.
* valaisimet, peilit, koukut: 100-1000e
* Rättipatteri, lattialämmitys, ilmastointi, jne.
* pohjatyöt (valut), katot, yms. Siihenkin voi mennä rahaa.
* Päivässä varmasti saa tehtyä vesieristeet, mitähän ne materiaalit maksaa 200-300e varmaankin. Mutta kuka tekee? 40e/h on laatoittajan hinta (noin). Tonni menee ainakin laatoituksen kanssa.
* Jos itse tekee, niin täytyy ostaa usein työkaluja, jos ei omasta takaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Illu:Tarkoitus on tehdä semmoinen muutos, että otetaan amme pois / suihku tilalle, samalla lattia ja vesieristys uusiksi ja lattialämmitys. Kerrostalokaksion kylppäri, rakennettu -67.
Mitä maksaa, saako 5-10 teuron väliin?
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjän emäntä;14893597:65? neliö (sis. alv ) suunnilleen, hinta kahdelta mieheltä! Plus tarvikkeet. Laskutustyönä 37?/h , tarvikkeet päälle!