PALJONKO KK:SSA MAKSATTE AUTOSTANNE????

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Se mitä näissä keskusteluissa ihmettelen on että hyvästä autosta ei olla valmiita maksamaan, mutta käytettyä turvaistuinta ei saisi missään nimessä käyttää. Se testien paraskaan kaukalo ei pelasta jos se on kiinnitetty sardiinitölkkiin. Tästä syystä meillä on panostettu turvalliseen autoon, tosin ei ihan huonoa turvakaukaloakaan ostettu.
Oiskohan syynä raha? Joku maksaa 300 euroa yhdessä kuussa autolainaa, joku toinen ostaa sillä 300 eurolla hyvän istuimen joka on kertaostos, ei joka kuussa menevä.
Enkä usko, että kyse on siitä etteikö autosta olla valmiita maksamaan mutta autolainan otto on järjetöntä touhua ainakin minusta.
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Päivän vitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uudemmat autot hajoaa paljon helpommin kuin vanhemmat ja niissä on kaiken maailman sähkövikaa ym. Vanhat voi myös korjata itse (jos osaa), uusia ei.
Meitin volvo vm 2005 ei ole hajonnu kertaakaan, mitäs siihen sanot.
Eihän se ole uusi!Vanha kun mikä
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Päivän vitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uudemmat autot hajoaa paljon helpommin kuin vanhemmat ja niissä on kaiken maailman sähkövikaa ym. Vanhat voi myös korjata itse (jos osaa), uusia ei.
Meitin volvo vm 2005 ei ole hajonnu kertaakaan, mitäs siihen sanot.
Eihän se ole uusi!Vanha kun mikä
4 v vanha, juu tosi vanha on verrattuna 90 luvun räiskiin. Kyllä nostan autolle hattua kun ei ole 4 v hajonnut kertaakaan.
 
Heksa

Meillä velaton vanha auto, jolla tosin ajettu alle 140 000 km kun sen ostimme viime syksynä. Vuosimallia 93 tai 94 eli vanha se on.

Kuukausittaiset menot ovat siis bensat, vakuutus + ajoneuvovero.


 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ja mies ei suostu ostamaan tavallista autoa, siks kkun niitä saa korjata koko ajan!
siis semmosta mistä ei tarvii ottaa lainaa...
Tällaisella verukkeella ukkosi sai puhuttua itselleen kalliin auton.
Tosiasia kuitenkin on että autossa on paljon kuluvia osia jotka kuluvat aivan yhtä nopeasti riippumatta siitä kuinka kalliiseen autoon ne on kiinnitetty.

 
varaavaraa
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja turha kenenkään vedota siihen, että toisilla on varaa ja toisilla ei. Jos oikeasti olisi varaa niin sitten ostaisi sen auton käteisellä.
Samanlailla siihen on varaa osti käteisellä tai lainalla. Lainalla ostettaessa tulee kalliimmaksi, joten lainallaostettaessa on enemmän varaa. Sitten jos ei pysty lainaa maksamaan, niin silloin ei ole varaa.
 

Yhteistyössä