Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:50??
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Voi kun noi ois södetMulla on joku saamarin vimma haalia hyökkäyskärryjä joka lähtöön :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Voi kun noi ois södetMulla on joku saamarin vimma haalia hyökkäyskärryjä joka lähtöön :ashamed:
Vahinkovankkurit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Voi kun noi ois södetMulla on joku saamarin vimma haalia hyökkäyskärryjä joka lähtöön :ashamed:
Vahinkovankkurit![]()
ukko lahtaa jos viel lisää ovesta tulee sisään
oon onnistunut jo muljuttamaan tänne 2x matkarattaat, 2x yhdistelmät, kaksostenrattaat, parit vanhat rättärit ja käyttäjiä on enää tää yksi
*hamsteri vauhdissa*
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Voi kun noi ois södetMulla on joku saamarin vimma haalia hyökkäyskärryjä joka lähtöön :ashamed:
Vahinkovankkurit![]()
ukko lahtaa jos viel lisää ovesta tulee sisään
oon onnistunut jo muljuttamaan tänne 2x matkarattaat, 2x yhdistelmät, kaksostenrattaat, parit vanhat rättärit ja käyttäjiä on enää tää yksi
*hamsteri vauhdissa*
Mulla on omat vanhat retro-vaununiSitten vauvalle on uutena ostettu yhdistelmät + kevyet matkarattaat. Ja mun tekisi mieli ostaa jännemmän väriset ja isopyöräisemmät matkarattaat, eli ikään kuin yhdistelmien ja niitten välimuoto. Mutta tosiaan, ei taida olla järkeä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Kyl noista nyt enemmän vois pyytää! Onko sielläpäin lastenkirppistä?