Paljonko kehtaan pyytää näistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
Emma merkkiset siis, mun mielestä aika huonot, alle vuoden olivat käytössä ja 209? maksoivat uutena. Joku neppari taitaa olla irronnut jostain ja työntöaisa meinaa välillä napsahtaa auki toiselta puolelta, muuten ovat kunnossa...

Tässä vielä kuva:
emma_bestar_musta_burg.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Voi kun noi ois södet :D Mulla on joku saamarin vimma haalia hyökkäyskärryjä joka lähtöön :ashamed:

Vahinkovankkurit :D

ukko lahtaa jos viel lisää ovesta tulee sisään
:whistle: oon onnistunut jo muljuttamaan tänne 2x matkarattaat, 2x yhdistelmät, kaksostenrattaat, parit vanhat rättärit ja käyttäjiä on enää tää yksi :D *hamsteri vauhdissa*

Voi kun noi ois södet :D Mulla on joku saamarin vimma haalia hyökkäyskärryjä joka lähtöön :ashamed:

:whistle: oon onnistunut jo muljuttamaan tänne 2x matkarattaat, 2x yhdistelmät, kaksostenrattaat, parit vanhat rättärit ja käyttäjiä on enää tää yksi :D *hamsteri vauhdissa*

Mulla on omat vanhat retro-vaununi;) Sitten vauvalle on uutena ostettu yhdistelmät + kevyet matkarattaat. Ja mun tekisi mieli ostaa jännemmän väriset ja isopyöräisemmät matkarattaat, eli ikään kuin yhdistelmien ja niitten välimuoto. Mutta tosiaan, ei taida olla järkeä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Mulla on omat vanhat retro-vaununi;) Sitten vauvalle on uutena ostettu yhdistelmät + kevyet matkarattaat. Ja mun tekisi mieli ostaa jännemmän väriset ja isopyöräisemmät matkarattaat, eli ikään kuin yhdistelmien ja niitten välimuoto. Mutta tosiaan, ei taida olla järkeä :D

Eihän nyt vauvantarvikkeitä voi järjellä ajatellakkaan :D *miettii ettei ole yhtiäkään punasävyisiä tälle typykälle. Eikös sellaset ole pakko olla* :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Kyl noista nyt enemmän vois pyytää! Onko sielläpäin lastenkirppistä?

Ei kun kaverilleni oon myymässä.

Laitoin sille viestin että max 50? pyydän, pitää sopia sitten tarkemmin kun se tulee kattomaan niitä. :)

Yhteistyössä