Paljonko "kannattaa" maksaa muumimukeista kirpalla?

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Mitä te ootte maksaneet muumimukeista kirpputorilla? Mua kovasti haluttais kerätä ne vaakaraidalliset mukit meille ihan arkikäyttöön, mutta kun katselin huutonettiä, niin 25€ ja yli on hinnat, en raaskis maksaa ihan niin paljon arkimukeista.

Onko niitä kirpalla yleensä yhtään halvemmalla? Tänään näin yhden niistä hintaan 25€.

Mä myin omat valtsulla kolmella eurolla kappale. Halvalla meni mutta uudet omistajat oli tyytyväisiä ja ite sain sen minkä halusin, en niistä sen kummemmin perusta.

Niitä ostetaan ja sitten myydään tienaamistarkoituksessa selitteellä että on keräilykappale.
Ja onhan ne, kun niitä tehdään vain jokunen määrä, mutta ihan hävyttömiä niistä silti heti pyydetään :whistle:

Sitä minä en osaa sanoa paljonko kannattaa maksaa, mutta jos arkikäyttöön niitä tahtoo niin en mä kymppiä enempää maksaisi. Aina silloin tällöin löytyy vielä sellainenkin myyjä, joka ei pyydä siitä mukista ihan hirveitä.

No toi kymppi on munkin mielestä sellainen kohtuuhinta arkimukista, mut kun nyt tuntuu, että niistä saa pulittaa ihan maltaita.
Kun mä en näe siinä mitään järkeä, että kerätään hyllylle astioita joita ei sit voi käyttää.

[QUOTE="Pomm";24354620]Täällä päin on noita normi muumimukeja välillä kaupassa kympillä (uusia siis). Tosin keräilykappaleista en tiedä...[/QUOTE]

No joo, halpahallissa on normi muumimukit 9,95 ja ne kausimukit muutaman euron kalliimpia. Siksikin ajatellen toi kymppi on musta aika kohtuullinen hinta käytetystä mukista.

on ihan joka ikinen muumimuki mitä vain voi olla :) Olen ostanut aina kun niitä on tulluja sit niitä vanhimpia ostanut huudosta. Tuolla ne varastossa odottaa jos vaikka lapsista joku tykkäisi käyttää sit vanhempana.

on ihan joka ikinen muumimuki mitä vain voi olla :) Olen ostanut aina kun niitä on tulluja sit niitä vanhimpia ostanut huudosta. Tuolla ne varastossa odottaa jos vaikka lapsista joku tykkäisi käyttää sit vanhempana.

sama täällä kaikki löytyy ja kaikkia vähintään 2, joitakin jopa neljä samaa. keräillyt vuosia ja aina lahjaksi saan koska kaikki tietää keräilen!

Yhteistyössä