Paljonko jäi kiloja sairaalaan?

Kiloja tuli molemmissa raskauksissani 12 ja siitä noin 10kg jäi molemmilla kerroilla jo sairaalaan..

Saas nähdä kuinka nyt käy, kun kiloja on tullut 22(!!) ja ikää on kuitenkin vähäsen enemmän kuin aikaisemmin.. Mutta en ota paniikkia..

=)

Jonna ja kolmas pikkuinen 37+5
 
Mulla tuli esikoisen raskausaikana hulppeat 30 kiloa, vaikka en juuri muuta syönyt kuin appelsiineja ja vihreitä omenoita. Turvotusta oli siis runsaasti/ painonnousu yli 1kg/vko. Sairaalaan jäi heti 16 kg ja kolmen kk:n kuluttua olin omillani. Paino jatkui imetyksen myötä tippumista ja 6 kk:n kuluttua painoin 3 kiloa vähemmän, kuin ennen raskautta. Nyt olen taas raskaana ja turvotusta on tullut runsaanlaisesti nytkin. Painoa on tullu 18 kiloa ja viikoilla 30/32+5 mennään elöin ehdin näillä kesähelteillä turpoamaan vielä paljon lisää. Turvotus ja painonnousu on todella rasittavia, mutta kyllä niistä eroonkin pääsee. Tsemppiä ja pitkää pinnaa kyllä tarvitaan!
 
10kg jäi sairaalaan 6pvä:ssä. Olin siellä 7pvä. Enää siis noin kolme kiloa ellei sekin jo ole lähtenyt :) . Torstaina menen neuvolan vaa'alle ja punnaan itteni.
Ei ollu kummoempaa turvotusta mennessä. Sormukset oli sormissa eikä edes tiukasti vaan ihan irti sai.
 

Yhteistyössä