Entä sitten raskaus aikana, kun on jo yksi tai mahdollisesti useampia lapsia, miten jaksaa väsymysen kanssa hoitaa aiempaa lasta/lapsia?
Tosiaan tuo meidän neiti on nyt vähän vajaa 5 kk ja saa välillä, yleenä väsyneenä kun pitäisi alkaa nukkumaan, hirveitä kiukkukohtauksia ja sylissä sitten rauhottelen ja laulan. Hän rauhottuu ja nukahtaa, mutta saattaa nukkua vain puoli tuntia ja sitten herää jostain syystä, väsynennä, edelleen ja huuto jatkuu...voi olla tunnin pari kiukuttelua väsymyksestä ja itse ei ainakaan missään välissä ehtinyt levätä...
Ja nukutan myös ulkona, mutta joskus en vaan jaksa nähdä sitä pukemisen vaivaa, jos neiti sattuukin nukkumaan vaan puol tuntia...
Tuntuu välillä vaan niin mahdottomalta... Onko muilla ollut samantyylisiä ongelmia? Vai teenkö minä tästä isomman jutun mitä se oikeasti onkaan. Tällä hetkellä mies tekee yötöitä, eli yöt töissä päivät nukkuu ja minä olen 24/7 lapsen kanssa, myäs viikonloppuna.
Minulla on ollut ennen raskautta erittäin lyhyt pinna, nykyään olen paljon pitkäpinnaisempi, mikä on hyväksi...mutta kyllä tekisi mieli hakata päätä seinään kun ensin tyttö nukahtaa ja puolen tunnin päästä kuuluu kiljumista sängystä, kun jostain syystä heräsi kesken unen.....
Välillä mietin että olinko vielä valmis äidiksi, vaikken voi kuvitella enää elämää ilman lastani...alkoi vain huolettaa se, kun on toinen tulossa että miten hermot riittää...
Minulla ei ole paljon kavereita, ja nekin harvat jotka on käyvät luonani maks. kerran kuukaudessa...heillä ei siis ole lapsia kenelläkään, siksi kai käyvät luonani harvemmin...