paljonko ihminen vielä jaksaa?

Kolme isovanhempaa joutunut pienen ajan sisällä sairaalaan; keuhkosyöpä, paha virtsarakon tulehdus ja muu sairaus.
Avioeron harkinta aika alkoi.
Vuokra asuntoja ei ole.
Vanhemmilla oli uhkaava saunapalon alku.
Työsopimus loppuu joulukuun loppuun, jatkoa ei kuulu.
Mä tihkuttelen vuotoa jatkuvasti ilman selvää syytä.
ja tänään työpäivän jälkeen sain soiton, että kotona palaa, nyt ollaan evakossa ainakin viikko, melko varmasti pidempään.
 
Wanha
Voi effemia, sinulle on tapahtunut paljon lyhyessä ajassa :( Yritä kuitenkin jaksaa. Toivottavasti sinulla on tukiverkko lähellä, josta saat tukea ja voimaa - tarvittaessa ulkopuolinen ammattiapukaan ei ole huono vaihtoehto.

Olen pahoillani avioerosi johdosta. Se oli kaikkein suurin yllätys.
 
pöllö
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Kolme isovanhempaa joutunut pienen ajan sisällä sairaalaan; keuhkosyöpä, paha virtsarakon tulehdus ja muu sairaus.
Avioeron harkinta aika alkoi.
Vuokra asuntoja ei ole.
Vanhemmilla oli uhkaava saunapalon alku.
Työsopimus loppuu joulukuun loppuun, jatkoa ei kuulu.
Mä tihkuttelen vuotoa jatkuvasti ilman selvää syytä.
ja tänään työpäivän jälkeen sain soiton, että kotona palaa, nyt ollaan evakossa ainakin viikko, melko varmasti pidempään.
voi hitto vie sun kanssas. onko sulla tarve rypee itse säälissä?
voi, vit.tu painu nyt äkkiä itseesi.

 
siis
vanhemmilla saunapalon alku JA teillä kotona palaa??? Onko näillä jotain yhteyttä?

Monesti kaikki kurja tuppaa kasaantumaan. Toivottavasti sulla on hyviä ystäviä, jotka kuuuntelee ja tukee. Ja sulla on nyt paikka laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Ei ole maailmanloppu vaikkei töitä olisikaan. Asunto tarttee olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha:
Voi effemia, sinulle on tapahtunut paljon lyhyessä ajassa :( Yritä kuitenkin jaksaa. Toivottavasti sinulla on tukiverkko lähellä, josta saat tukea ja voimaa - tarvittaessa ulkopuolinen ammattiapukaan ei ole huono vaihtoehto.

Olen pahoillani avioerosi johdosta. Se oli kaikkein suurin yllätys.
Avioeron harkinta lähti käyntiin, ero ei ole vielä lopullinen, mutta aikaa tarvitaan ja etäisyyttä, vanhat haavat eivät ole vieläkään arpeutuneet..


 
Vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Kolme isovanhempaa joutunut pienen ajan sisällä sairaalaan; keuhkosyöpä, paha virtsarakon tulehdus ja muu sairaus.
Avioeron harkinta aika alkoi.
Vuokra asuntoja ei ole.
Vanhemmilla oli uhkaava saunapalon alku.
Työsopimus loppuu joulukuun loppuun, jatkoa ei kuulu.
Mä tihkuttelen vuotoa jatkuvasti ilman selvää syytä.
ja tänään työpäivän jälkeen sain soiton, että kotona palaa, nyt ollaan evakossa ainakin viikko, melko varmasti pidempään.
*Halaus*
Kyllä ihminen vaan kummasti eteenpäin menee, meidän perhe koki viikon sisällä hengen uhkauksen ja läheisen ihmisen kuoleman ja eteenpäin vaan mennään, pahalta tuntuu ja raskasta on mutta... Voimia sinne!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Kolme isovanhempaa joutunut pienen ajan sisällä sairaalaan; keuhkosyöpä, paha virtsarakon tulehdus ja muu sairaus.
Avioeron harkinta aika alkoi.
Vuokra asuntoja ei ole.
Vanhemmilla oli uhkaava saunapalon alku.
Työsopimus loppuu joulukuun loppuun, jatkoa ei kuulu.
Mä tihkuttelen vuotoa jatkuvasti ilman selvää syytä.
ja tänään työpäivän jälkeen sain soiton, että kotona palaa, nyt ollaan evakossa ainakin viikko, melko varmasti pidempään.
asioilla on tapana lutviintua, vaikka sitä ei uskoisi sillä hetkellä ku sitä sontaa ropisee niskaan. paljon voimia :hug: koeta jaksaa..
 
:hug: :hug:

Kyllähän sitä pakon edessä jaksaa uskomattomissakin tilanteissa! Mutta usko pois, vielä tulee sekin aika, kun sinun on hyvä olla ja se tuntuu kyllä tosi ihanalle, kun sitä osaa oikein arvostaa!

Mulla on kanssa tässä tapahtunut reilun vuoden aikana monia juttuja, mutta alkaako sitten tähänkin tottua, kun kovasti vaan tulee kaivettua kaikki hyvä vaan esiin...
 
Avioeron harkintahaikahan on nimenomaan harkinta-aika, eikä tarkoita välttämättä mitään lopullista. En tiedä miksi te siihen päädyitte, mutta itse kävin aika paskan vaiheen alkuvuodesta läpi ja nyt ollaan harkinta-ajalla ja taidetaan jäädä sittenkin yhteen, kun vauvakin on kerran tulossa, erittäin toivottu ja jo nyt rakastettu :)
 

Yhteistyössä