Paljonko gantin ja tommy hilfigerin ja guesin kuteet maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä kai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä kai

Vieras
Kirppiksellä guessin farkuista pyydettiin 25e, Gntin neuleesta 14e , t-paidasta 8e ja tommyn neuleesta 14e. Kallista käyteytyistä.Mitä ne sit uutena maksaa?

Taisin katsella Hilfigerin farkkuja 170e jossain kaupassa, vai oliko enemmänkin? Sitten löysin melkein saman mallin, sama merkki, 8e kirpparilta. Halvalla olisit saanut ap säkin.

No, hinnat riippuu mallista mutta...
Guesin farkut maksaa alk. 100e-
Gantin neuleet alk. 80e-
Hilfigerin paidat alk. 45e-

Mutta kuten sanoit käytetty on käytetty. Itse olen myyny vanhaa 5-15e /kple hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kade:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä :
Alkuperäinen kirjoittaja mulla on:
Gantin neuleen 99e->
Gantin T-paidat 50e ->
HIlfigerin muutamia euroja noita halvempia ja Guessit aika lailla Gantin hinnoissa.

Kellä noihin on varaa? T-paita 50e!!!!

Aika monellakin on varaa tuollaiseen =)

No ei tavallisella duunarilla joka tienaa n. 2500e /kk.

Ei kai, riippuu menoista ;) Mutta ei se mikään ihmetys ole että joillain on tosiaan varaa ostaa merkkituotteita.

Gant ja Ralph Lauren on aikalailla samoissa hinnoissa T-paidat 50e ja pikee paidat 100e.Vähä riippuu myös on kyl välil hyviä alennuksiakin.
Hilfigerin tuotteita kannattaa tilata netti myynnistä suoraan Yhdysvaltojen puolelta, postikulut ei oo suuret ja siellä on hinnat samat ku meillä H&M:llä. Hintavia kyllä ovat, mutta kyllä maksaa hyvästä laadusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Duunari:
Ei tietoa. Normi duunari käy kapphalissa, lindeksillä ja seppälässä. Ei asiaa kyseisiin liikkeisiin.Sorry.

Eikun köyhän ei pidä ostaa halpaa. Mielummin itse ostan yhden hyvän ajattoman kun kymmenen halpaa riepua.. kestävämpää kulutusta!:)

Alkuperäinen kirjoittaja Tietäjä:
Gant ja Ralph Lauren on aikalailla samoissa hinnoissa T-paidat 50e ja pikee paidat 100e.Vähä riippuu myös on kyl välil hyviä alennuksiakin.
Hilfigerin tuotteita kannattaa tilata netti myynnistä suoraan Yhdysvaltojen puolelta, postikulut ei oo suuret ja siellä on hinnat samat ku meillä H&M:llä. Hintavia kyllä ovat, mutta kyllä maksaa hyvästä laadusta.

Myös Rafu on jenkeissä halvempi!:)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Mistä tunnistaa Hilfigerin feikin ja aidon puseron?

Katsoisin ekana labelit, pesuohjeet ja muut laput, niistä huomaa aika hyvin. Lisäksi yleinen outlook vähän kertoo onko aito... mut jos on tosi hyvä kopio ts. "from over produce" samalta linjalta niin ei välttämättä mistään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hjop:
Mistä tunnistaa Hilfigerin feikin ja aidon puseron?

Katsoisin ekana labelit, pesuohjeet ja muut laput, niistä huomaa aika hyvin. Lisäksi yleinen outlook vähän kertoo onko aito... mut jos on tosi hyvä kopio ts. "from over produce" samalta linjalta niin ei välttämättä mistään. :)

Ok, pitäisköhän sit myydä tuo pusero :D

No eivät olleet kalliita. Musta tuo käsite "kirpparihinta" menee joillain vähän överiksi. Kaikki pitäisi saada parillakymmenellä sentillä, eurolla tai korkeintaan kahdella, oli tuote sitten oikea merkkivaate tai ketjukamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hjop:
Jos et käytä niin myy pois! Less is more ;)

No en käytä, paljonkohan tuollaisesta vois saada? euron? :D

Kokeile jotain esim huutiksessa.. eikä toisia haittaa oliko aito vai feikki jos muuten tykkää puserosta. Parempi laittaa kiertoon jos ei itse tykkää
:)

Yhteistyössä