Siis oaljonko Bamse-mekko maksaa uutena?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis häh

Vieras
Kirppiksellä kävin ja katoin,kun yhdessä pöydässä roikkui ihan perus tytön kesämekko,rinnuksissa bamsen kuva.Ihan siisti oli,mutta hinta 8e!!! Paljonko nuo uutena oikeen maksaa?Kun vertaa,että tosi hyväkuntoista merkki-ulkovaatetta olen tuohon hintaan kirppikseltä ostanut... =/ Juu,ei tarvinnut siitä pöydästä muita vaatteita edes katsoa...

Bamse mekot ovat uutena n. 13-20e riippuu mekosta.

Itse näin eilen kirpulla viime vuoden äitiyspakkaukset toppatöppöset ja tumput 8e. Mutta olivat sentään uudet. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bamse mekot ovat uutena n. 13-20e riippuu mekosta.

Itse näin eilen kirpulla viime vuoden äitiyspakkaukset toppatöppöset ja tumput 8e. Mutta olivat sentään uudet. :D

Mä näin kans puvun ja hintaa oli 15e!!!

Mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää... Itse ainakin laitan aluksi korkeat hinnat, ja jos ei mene kaupaksi, käyn laskemassa hintoja. Yleensä kyllä onneksi käy niin, että saan myytyä vaatteet sillä kalliimmalla hinnalla. Ainakin H&M:n vaatteissa on hyvä jälleenmyyntiarvo.

Kaikilla ei ole mitään suhteellisuuden tajua siitä,että millä hinnalla kirparitavara vaihtaa omistajaa. Tietysti on se niinkin,että se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Itse en tuolla hintaa ostaisi vaikka kuinka olisi bamse. Äitiyspakkauksen vaatteista en maksa kuin 1-2e/ kpl koska ne on saatu ilmaiseksi. Toppiksesta en maksaisi kuin 5 enintään. Nyt tosin ei ole tarvetta äp pakkauksen vaatteille,silloin joskus kun oli niin silloin oli tuollainen hintakatto ja hyvin löytyi käyttämätöntä tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Minä olen miettinyt, kehtaisko äp-pukua lakkeineen, tumppuineen ja töppösineen yrittää eurolla myydä vai pitäiskö laittaa 50 senttiä.

Mä myisin tuon koko setin vitosella. Ja sen verran voisin siitä maksaakin, jos tarvetta noille olisi :).

Yhteistyössä