paljonko cuplatonia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei, paljonko annatte alle kuukauden ikäiselle cuplatonia? Tipoissa lukee, että koliikin hoitoon pitäisi antaa ennen jokaista ruokailua pieneen nesteeseen sekoitettuna 4 tippaa. Mutta nyt ei kyse koliikista vaan selkeästi ilmavaivoista. PItääkö silti antaa ennen jokaista tissitystä tuo 4 tippaa?? Meillä syödään tissiä päivät pitkät joten eihän sitten muuta ehtisi tekemään...

Meillä vauva nyt 2vkoa vanha.

Paljonko annatte ilmavaivoista kärsiville vauvoillenne cuplatonia?

itse pähkin aivan samaa. meillä huvitutteillaan tissillä niin tiuhaan ettei joka välissä ehtisi millään antamaan. miten annatte tuon veden jossa tipat? lusikalla vai hörppyyttämällä vai...?

minä annan cuplatonia öisin mahan vääntöihin. 4kk poika. jota kuinkin 4 tippaa suoraan suuhun.. En ole koskaan lusikkaan laittanut ja sekoitellut mihinkään, muuta en olisi tehnytkään ku meillä tissillä niin usein ennen ja nyt.

Minä oon antanu 1-3 tippaa vähä edellisen syötön ajankohdasta riippuen ennen joka syöttöö maitoon sekotettuna lusikasta.
Tyttö nyt viikon ja 5 päivää. Ilmavaivoja...

me annetaan pojalle 4 tippaa lusikalla suuhun eikä sekotella mihinkään nesteeseen. Annetaan joka syötöllä (väli 2-3 h)jos muistetaan. Yöllä ei anneta. Auttaa muuten oikeesti! Heti huomaa eron jos unohtuu antaa..

Yhteistyössä