Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja makkaraa löytyy:Alkuperäinen kirjoittaja veera:riippuu paljon pituudesta. mutta sanoisin että olet 120kg.
Kertoihan hän viestissä pituutensa. Ettekö osaa lukea?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja makkaraa löytyy:Kertoihan hän viestissä pituutensa. Ettekö osaa lukea?
on korjannut sen myöhemmin viestiinsä. elikkäs muokannut viestiä. ei ollut alkuperäisessä kysymyksessä...
Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Lisäkysymys: Olenko lihava, läski, lehmä, norsu tai valas? Millä sanalla minua kuvailisit?
Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Lisäkysymys: Olenko lihava, läski, lehmä, norsu tai valas? Millä sanalla minua kuvailisit?
Alkuperäinen kirjoittaja nonnii:riittää jo,vastaas nyt jo.Tokko haluat huomiota koko iltaa?!
Kyllä olet aika iso.Ja toivottavasti olet jo laihiksella ettei terveys petä.Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Lisäkysymys: Olenko lihava, läski, lehmä, norsu tai valas? Millä sanalla minua kuvailisit?
sotanorsu
Oikeasti? (Tosin tätäkin nimitystä on jo käytetty aikaisemmin.)
Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Noh, kerronpa nyt todellisen painoni: 134,5kg
Ja haluaisin toki olla laihempi, painaa noin 50kg vähemmän, mutta ei se niin helppoa todellakaan ole. Laihdutus sinne 80-90kg välille on tavoitteena kunhan vaan saan itseäni niskasta kiinni pysyvällä otteella.
Ja haluaisin toki olla laihempi, painaa noin 50kg vähemmän, mutta ei se niin helppoa todellakaan ole. Laihdutus sinne 80-90kg välille on tavoitteena kunhan vaan saan itseäni niskasta kiinni pysyvällä otteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Noh, kerronpa nyt todellisen painoni: 134,5kg
kyllä saat sen pois, mut älä kiirehti, anna mennä vuos, tee itselle tavoite että ens kesäks saat itseä kuntoon, ei tarvi muuta kun vaan tervellinen kevyt ruokavalio ja liikunta, vaikka ihan kävely joka päivää tai pari kerta päivässä, vaikka lasten kaa
Alkuperäinen kirjoittaja jebu:Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Noh, kerronpa nyt todellisen painoni: 134,5kg
järkkyä! Miks te ihmiset päästätte ittenne tuohon kuntoon? En voi ku ihmetellä!
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Noh, kerronpa nyt todellisen painoni: 134,5kg
sanoin kyllä että en painoista mitään tiedä ja en tosiaan tiedä!! en viitsinyt veikata koska huomasin, että mun veikkaus oli aivan muuta kuin muiden, mä ajattelin että painat max 90 kiloa.
mistä se paino oikein kertyy, en tajua. enkä tajua miten susta voi ottaa 50 kiloa pois.