Paljon yli satakiloiset??

Heips!

Katselin noita valmiita ryhmiä ja tuntuivat kaikki hakevan sellasta pientä laidutusta (5-15). Olisiko ketään kaveriksi, kun tarkotus olis saada painosta puolet veks (enemmän kuin 50kg)..

En edes tiedä tän hetkistä painoa, synnytyksen jälkeen se pomppasi jonnekin pilvien yläpuolelle.. Sanotaan vaikka näin, että meidän vaaka näyttää erroa :x

Vauva täyttää kohta vuoden ja lähtee tosissaan liikkeelle, pitäisi ehtiä perään... Ja ens talvena haluaisin oikeasti laskea hänen kans mäkeä. Nyt ei löydy niin isoa liukuria, että meikäläisen pehva siihen mahtuis :LOL: Saatikka, että mamma jaksais nousta mäen edes kerran ylös :headwall:

Iso urakka olis edessä. Kun pääsis edes sinne kaks numeroiseen lukuun.. :ashamed:

Mahtaako löytyä tukihenkilöä tai porukkaa?
 
No moikka...
Mulla painoa oli joulupäivänä 120kg tasan..nyt yritelly pudottaa...mutta en tiedä onko pudonnu meillä kun ei etes puntaria löydy.En oo ottanut haasteeks suoraan kovia lukemia...ne kuullostaa niin hirveeltä.ensin jos pääsis tuonne 110kg alle ja siitä sit aina vaan pienempiin lukemiin..tosin en halua ollakkaan mikää riisikeppi...se ei oo mua...mutta jos pääsis etes tuonne 90 kg luokkaan.ni jo ois juhlaa :D mutta siihe tarvitaa hirveesti..et saa 30 kg pois...kovaa työtä ja itsekuria!!Jne...
 
Moi,
Tuleppa tuonne "kohti kapoista uumaa...ent 40kg"-ryhmään. ryhmä aloitti jo kesällä, mutta itsekin aloitin taas jälleen kerran uudelleen vuoden alusta. Siellä on mukavaa porukkaa ja välillä onnistutaan ja välillä ei. Käy vilkaisemassa, uutta verta tarvitaan. meillä on vähän pönttö tuo nimi, mutta älä anna sen hämätä, ollaan samaa kaliberia ja on joukossa ähäsen pienempiäkin. :D :D
 
maanantaita on pidetty punnituspäivänä, mutta sehän on oma asia, haluaako punnita, voihan sitä mitata vaikka housunvyötäröllä, onko ollut "hyvä viikko". eikä tarvitse painostaan mitään puhua, tule kertomaan, miltä tuntuu ja daizz kans messiin takas! kesästä jouluun lihoin vaan, nyt yritän vähän enemmän. Ei se mitään, jos ei joka viikko onnistu, seuraavalla viikolla voi käydä paremmin.
 
Heippa!

Mä painoin viime kesänä 107kg. Sitten pääsin tutkimuksiin ja nyt sappikivien avustukselkla olen tiputtanu painoa(ja diabeteslääkkeiden kans) 20kg.

Muuten ei oikein huomaa, jaksoin pulleampana kävellä, mutta raput oli ongelma. Ja vaatteet...nyt on jo ihana kun itsekin huomaa digikuvista että olenpas mä kapea vaikka painoa on vielä 87kg ja pituutta 166cm.

Kävin useamman vuoden painonvartijoissa mutta sokereista johtuen ilmeisesti niistä ei ollu mulle mitään hyötyä...

Tsemppiä kaikille painoaan pudottaville, ai niin ja olen alkanut syömään kerran tai kaksi päivässä kaurapuuroa mehukeitolla, auttaa kanssa.
 
Heippa!

Kyllä te onnistutte vielä-ja miten ihana se tunne onkaan! Kopioin tän vastauseni tuosta toisesta ketjusta minne ehdin jo kirjoittamaan ;)

Heippa!

Mä painoin viime kesänä 107kg. Sitten pääsin tutkimuksiin ja nyt sappikivien avustukselkla olen tiputtanu painoa(ja diabeteslääkkeiden kans) 20kg.

Muuten ei oikein huomaa, jaksoin pulleampana kävellä, mutta raput oli ongelma. Ja vaatteet...nyt on jo ihana kun itsekin huomaa digikuvista että olenpas mä kapea vaikka painoa on vielä 87kg ja pituutta 166cm.

Kävin useamman vuoden painonvartijoissa mutta sokereista johtuen ilmeisesti niistä ei ollu mulle mitään hyötyä...

Tsemppiä kaikille painoaan pudottaville, ai niin ja olen alkanut syömään kerran tai kaksi päivässä kaurapuuroa mehukeitolla, auttaa kanssa.
 
heippa, täs olis sulle yks laihis kaveri. mulla tosin on alannu laihis 2 viikkoo sitten, painoa pudonnut nyt 6kg. lähtöpaino oli 116kg ja tavote olis painaa n 65-70kg.elikkäs iso pudotus edessä. kesällä olis kahdet häät, et jos sinne pääsis hoikempana :)
 
Täällä myös yksu reilusti yli 100 kg painava laihduttaja. Tarkoituksena olisi taas maanantaina aloitella. Vaaka ei vielä erroria näytä, ,mutta lähellä on. Tavoitteena olisi laihtua ensin tuonne lähelle 10o kiloa, tosin siihenkin saa tehdä töitä ihan kunnolla. Lopullinen tavoite olisi n 55kg pudotus. :ashamed:
 
kiva saada joukkoon muitakin. Olen itse ollut nyt laihiksella vähä yli kaks viikkoo ja hyvin on menny. kävin puntarilla pari päivää sit ja näytti -6kg. eka viikko oli vaikea, mut nyt jo helpottaa. En kyl tällä kertaa laihduta kotikonstein vaan, olen liittynyt Xtravaganza ryhmään. ryhmä kestää puoli vuotta ja siinä on omat tapansa laihduttaa. toivottavasti tämä ratkaisu auttaa, oon niin monesti ollu laihiksella, välillä painonvartioissa ja välillä kotikontein yrittäny laihduttaa, mutta aina ne on loppunut. mutta nyt vaikuttaa hyvältä alulta. Tsemppiä sullekkin laihduttamiseen :)
 
Heippa vaan.

Kiva, että muutama yrittäjä löytyy mukaan.

Oletko Lilo jo käynyt lääkäristä reseptin? Mihin lääkkeeseen olet päätynyt? Mä kyselin sitä kans aikoinaan, yli kolme vuotta sitten. Tuolloin piti ensin onnistua omin neuvoin muistaakseni 3kk ennen kuin kela olis alkanut maksaa niitä lääkkeitä.

äizkä, niistä lääkkeistä löytyy hyvin juttua terveyskirjastosta, kun hakee vaihkka laihdutus sanalla.

Mä harkitsin kans niitä lääkkeitä, mut sitten se taas jäi.. Mulla olis kyllä aika lääkäriin ens kuun alkuun, verenpaineet on niin korkealla, että haluan niihin jo lääkityksen.

Mut jos nyt pariviikkoa ehtis laihduttaa, niin vois sit lekurillekin sanoa, että oon alottanut :D

Mitäs teillä on nyt sitten maanantaina kalenterissa? Mitä liikuntaa?? Ruokaa??

Pitäiskö meidän keksiä joku raflaavampi nimi tälle meidän "kerholle"..?

Niin ja jos joku haluaa mukaan, niin tere tulemast!
 
kyllähän tälle ketjulle vois keksii jonku hyvän nimen. tää mun laihis on vähä erilainen ku teille. elikäs oon liittynyt xtravaganza kurssiin(löytyy netistä vähä tietoa myös). Tähän kuuluu ns. 3 vaihetta. ensimmäisen vaiheen aikana syödään vain nestemäsitä ravintoa, eli ostetaan sieltä mikä järjestää tämän kurssin. toisessa vaiheessa syödään edelleen ostettua nestemäistä ruokaa tai myös saa ostettua patukoita ja myös saada syödä salaattia ja lihaa(vähä hiilarista) ja kolmasvaihe on sellanen missä syödään ihan normi ruokaa ja opetellaan pitään paino samassa ja syömään oikein. maanantaisin ryhmä aina kokoontuu, nyt aluksi joka viikko ja myöhemmin joka toinen viikko. ja samalla on aina punnitus. mulla on nyt 3 viikkoo laihista takana, illalla meen punnitukseen, voin laittaa tänne kuinka on sujunu. laittakaa tekin kuinka on laihis sujunu. liikuuntaa en sillai harrasta vielä, pitäis olla vähä aktiivisempi, kyl mä vaunuttelemassa käyn joka aamu muksujen kanssa mut se on niin pieni lenkki et ei varmaan paljo hyötyä. kuukauden päästä meen takas töihin et nekin vähäiset kävelyt jää. nyt pitäis vaan itteensä ottaa niskasta kiinni ja alkaa säännöllistämään liikuntaa. nyt torstaina on tarkotus kaverin kanssa mennä punttisalille ja jos jossain välis alkais jumpassa käymään, sauvakävelyäki oon miettiny, eiköhän se tästä. tsemppiä teille laihdutuksen alkuun =) ilmotelkaa kuulumisia
 
mie 105 kg mussetätikkä tänne? oon mie vissiin jossain muussakin kirjottamassa mut kun sokeriklubi uinahtelee eikä jaksa siellä yksikseen merkkailla juttuja..ja sitten oli joku muukin 'kerhoutuma'..no sisäpiiriin on aina vaikee päästä..tai siltä se joskus tuntuu..
kuitenki.. miulla puotettavaa siihen mitä mie haluisin olla on -45kg.. hirvee urakka mut miehän kutistunko pyy maailmanlopun eellä kun on hiukka pakko..sokerit ja muut on rajaarvoja...ja viimesimmässä raskaudessa olin ihan insuliinihoidolla ja sain ison varotuksen kun ikäkin painaa jo päälle.. ;) ..mutta nyt alotan urakkani lattian moppaamisella :D :wave:
 
kiva saada mukaan lisää porukkaa. tsemppiä sullekkin laihdutukseen, toivottavasti kaikki olemme jossain välis hoikkia ja omissa tavoite painoissa. kovan työn takana on mut kyllä se siitä ku luistaan lähtee. ajattelitko ihan ns "kotikonstein"laihduttaa vai meekkö painonvartioihin tai johonki vastaavaan?

olin tänään sit punnituksessa -9,9kg on nyt 3 viikon aikana lähteny.vielä olis -40kg tavotteena.
 
meen ihan omilla opeilla..siis en oo missään sen suuremmissa porukoissa enkä edes kuntosalilla käy..kun noita vekottimia on kotona.. sairaanhoitajalla käyn n. kerran kk:ssa kun pitää mitata verenpainetta ja siellä on sitten paljon tarkempi vaakakin.. joten ..lautasmalli+liikunta..ja tarpeeksi unta (helpompi sanoa kuin tehdä viiden lapsen kans!) ..siitä se sitten alkaa.. :saint: :wave:
 
juu, ei sitä paljo 5n lapsen kans oo ylimäärästä aikaa. musta tuntuu jo et noiden kahen pienenki kaa aika on niin vähissä ja nyt ku kuukauden päästä alotan työt niin varmasti on vielä vähemmän aikaa. meille kurssilla "opetettiin"lautas malli mikä menee ton kurssin mukasesti. siinä on puolet kylmiä salatteja, puolesta puolet keitettyjä kasviksia ja puolesta puolet proteiinia eli lihaa, kalaa, kanaa, raejuustoo, rahkaa...et täs kuuris ei syödä hiilareita paljo yhtää eli peruna, pasta, riisi ja leipä on otettu pois. saas nähä kuinka itellä käy ku oon niin perunan ja makaroonin ystävä. eiköhän siihen totu. kyl toki kurssin loputtua(loppuu juhannukseen)saa noita syödä mut ehkä siihen oppii et vähentää hiilareita ja syö terveellisesti, ainaki toivon ettei tulis samat vanhat ruokatottumukset takas. omasta päästähän se kiinni on, mutta riittääkö tahto. toivotaan. tsemppiä laihdutukseen, kyllä se onnistuu :) yritä saada lapsilta aikaa.
 
Katsotaan kun pääsen jossain vaiheessa oikein keskittymään ajatukseen, että pääsisin laihduttamaan, kun mullakin tuota ylimääräistä on tullut.. Tarttisi 30-50 kg tiputtaa.. en nyt ihan varmaksi tiedä, kun meillä ei ole tuota vaakaa..
Mutta tavoitteena on se kaksinumeroinen luku.. Mutta ensin parantelen rauhassa tämän flunssan ja sitten rupean oikein kunnolla laihduttamaan..

Haluaisin kanssa kesäksi vähän parempaan kuntoon..

KP
 
Eli lääkkeiden, nämä mitä itse syön, on tarkoitus vähentää mielitekoja. Eli vaikuttaa ainakin mulla suurimmaksi osaksi herkkujen syöntiin. Rinnalla tietenkin terveellinen ruokavalio. Maanantaina aloitin ja tänään puntari näytti -2,5 kg. vähänkö olen tyytyväinen. Täytyy myöntää, että lääkkeet auttavat, eikä ajatukset kulje kokoajan herkuissa tai muussa ruuassa
 
Lääkäriltä pyysi reseptin ja olen sitä ennen laihduttanut jonkinverran. N50? maksaa kuukauden annos ja on nimeltään reductil. Ensimmäisen annoksen jälkeen on uusi aika lääkärille ja katsotaan miten on sujunut.
 
Minäkin voisin liittyä tähän kerhoon :)
Painoa oli viime punnituksella 122kg ja melkein puolet haluaisin pois. Olen nyt onneksi päässyt työterveyslääkärin kanssa katsomaan mikä olisi minulle paras tapa pudottaa painoa. Nyt pitää pitää kaksi viikkoa ruokapäiväkirjaa jos siitä löytyisi jotain moitittavaa.
 
on ihan jees :D :headwall: ..paitsi että mie ihan kauhistuin omaani...mie luulin että syön ihan tavallisesti niin KISSANVIIKSET no parannan tapani...vielä ois viikon verran tehtävä päiväkirjaa...yritän saada ainakin kaks viimestä pivää täydellisiks..ruokamäärien ja aikavälien suhteen ainakin... :saint: ..toivossa on hyvä elää sano lapamato :D ..ja nyt sitten tsempillä uuteen päivään...*n-tii, yn-tii, ny-tii..*niin kuin tuo melkein 3v huutelee... :heart: (tarkottaa samaa kuin n-y-t, nyt!)
 
voisinpa minäkin liittyä tänne. tarkkaa painoa en tiedä.. en ole vaa'alle uskaltanu mennä.. mutta epäilisi että 110kg on aika likellä.. tosta jos ens alkuun sais pois 10 kiloo ja sit toiset... mut mä oon vaan ollu sellanen "lannistujatyyppi" tässä laihduttamisessa.. pitäis heti näkyy tuloksia ja paljon :D
 

Yhteistyössä