Paljon yli satakiloiset??

kiva ku tuli taas uusi mukaan, kyl meitä alkaa jo vähä olemaan. ja kaikkihan on tietty tervetulleita.mul on sama homma, tulosta pitäis näkyy heti eikä huomenna. nyt on 4 viikkoa laihista takana. punnitus oli taas nänään, viikon saldo -3,9kg, eli kokonais pudotus nyt -13,8kg. vielä on pitkä matka tavotteeseen, mut eiköhän se tästä. kesällä olis 3t häät tiedos, olis ihan löytää sinne hienoja vaatteita ja et sais oikeen valita mitä laittaa päälle, ettei tarttis mennä isojen tyttöjen puolelle enää vaatekaupas. tsemppiä kaikille :)
 
Siis ei ota alkaakseen tää meikäläisen laihis :headwall: Viikonloppuna iski kunnon flunssan päälle, niin mulle ku meitin pikkumiehelle ja voitte uskoa, että terveellinen ruoka ei tuu just nyt mieleen.. Eipä kyl mikään mukaan :snotty:

Niistoo kehiin ja yskimistä. Ja kun mies lähti matkalle, niin johan ottaa voimille :ashamed:

Vaan josko sitä tästä selviäis..

Mitenkäs muuten.. Kun aloitatte laihiksen, niin mitä te teette kaikille herkuille joita on nukissa?

niin ja tere tulemast kaikki. Kovaa tsemppii kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
Siis ei ota alkaakseen tää meikäläisen laihis :headwall: Viikonloppuna iski kunnon flunssan päälle, niin mulle ku meitin pikkumiehelle ja voitte uskoa, että terveellinen ruoka ei tuu just nyt mieleen.. Eipä kyl mikään mukaan :snotty:

Niistoo kehiin ja yskimistä. Ja kun mies lähti matkalle, niin johan ottaa voimille :ashamed:

Vaan josko sitä tästä selviäis..

Mitenkäs muuten.. Kun aloitatte laihiksen, niin mitä te teette kaikille herkuille joita on nukissa?

niin ja tere tulemast kaikki. Kovaa tsemppii kaikille.

meillä vois olla sama otsikko....kipeenä ollut täälläkin.. kättä(olkapää) juilii ihan kivasti...ja muutenkin on kipee olo...nuhaa pukkaa.. TAAS...olen jo alkanut ajattelmaan että josko täällä on hometta.... :eek: :/ ..no huomenna alotan ihan oikeesti tarkan ruokapäiväkirjan kun aprillipäivänä on sairaanhooitajan tapaaminen ja ennen sitä on iso sokerirasituskoe ja sen semmosta....siis sokrukoe on maaliskuun lopulla, eli jos oikein koittelisin olla napakka saisin kaiketi ainakin yhen kilon alas...

ja mitä herkkuihin tulee mitä kaapissa on niin ne saa olla missä haluaa.. miulla on niin hyvä mielikuvitus että kuvittelen että niissä kaikissa kekseissä ja muissa 'ei toivotuissa' on kauheita irvileuka matoja...ja äitini suunnitelemasta suklaakakusta (kahella lapsella synttärit nyt maaliskuussa) ajattelen että se on ämmiä.. niin ei kyllä paljon herkut kiinnosta... :x

tänään isi vie lapset hiihtolpman lopettajaisiin abc asemalle niin mie meinaan jäädä kotiin...jos en muuta keksi niin pesen yhden ison maton ja saunan..mikäli ei nukuta liikaa...ei ne päikkärit ois pahaks tuon kuopuksen kaverina :whistle: ;) :ashamed: :D :wave:
 
täällä on kohta -5kg....eikä siihen tarvinnu muuta kuin että tuli melkeen vuoden piilossa olleet menkat ja vei turvotusta pois.. oon tosin kyllä pitäny ruokani kohtuudessa ilman naposteluja (paitsi 3v:n synttäri kakku) ja sitten liikkunut olen melkoisen paljon kotona ja ulkona ja aina vauhdilla kun meidän melkeen vuoden ikänen juoksuttaa ihan varmaan jo kiusallaankin...ja mie lähen nyt jäävuorisalaatin kimppuun :wave:
 
no niin pitkästä aikaa... 9 viikkoa laihista takana ja -22,5kg. vielä sama määrä pois niin olisin vielä tyytyväisempi. kuinka teillä muilla? täälä on ollu näköjänsä aika hiljasta..

unohdinki laittaa, et tää on mun uusi nikki (ex äizkä83)
 
Heippa.
Pitkästä aikaa tulen tänne kuulumisia kertomaan, eli tällähetkellä paino pudonnut 8kg ja mieliala on mahtava ja motivaatiota löytyy kovasti. Tosin paljon on vielä jäljellä tavoitteeseen pääseminen kestää, mutta alku on kuitenkin hyvä. Laihista kestänyt siis vajaa 2kk.
 

Yhteistyössä