Paljon voisi pyytää sellaisesta kissapullosta?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis sellainen tyhjä viinipullo. Ostaako kukaan? Jotkut kai kerää niitä.
Mitä sä itse maksaisit siitä?
No, en mitään. Mutta mietin että heitänkö roskiin vai mitä teen sillä. Tosin en itse maksaisi mitään vaikka jostain muumimukistakaan ja jotkut keräilee niitä ja on valmis maksamaan vaikka mitä jostain harvinaisuudesta. Kyllä tuolla huutiksessa jotkut näemmä maksaa noista useita kymppejä, vaikka alkosta ton viinin saa alle kympillä.
 
Just myin yhden 4eur ja ostajalle tuli vielä postimaksut kaupan päälle.. Että kyllä niistä maksetaan. Kirppiksillä on näkynyt hintahaarukkaa 3-30e väristä riippuen. Ja kyllä niitä keräillään just nimenomaan tyhjinäkin hyllynkoristeiksi, eiks se juju ylipäätänsäkin piile siinä että alkossa on kerrallaan vaan yhtä väriä saatavilla, niitä vanhempia ei siis täysinä löydä mistään.
 
JONSERED Karhunkantaja
Älä suotta pois heitä, ihan kiva maljakko. Tökkää siihen joku kaunis kukka ja anna lahjaksi.

On "viinillä" muuten tosi osuva pullo; maistuukin kissanpissalle...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Älä suotta pois heitä, ihan kiva maljakko. Tökkää siihen joku kaunis kukka ja anna lahjaksi.

On "viinillä" muuten tosi osuva pullo; maistuukin kissanpissalle...
Ööö, no en ihan viitsi tyhjää viinipulloa lahjaksi antaa. Sain ton siis itse (täytenä) lahjaksi, eilen juotiin ja nyt mietin heitänkö pullon roskiin (lasinkeräykseen) vai mitä. Ei ollut mitään kovin hyvää viiniä, samaa mieltä siitä. Tosin kissanpissaa en ole koskaan maistanut, vaikka kissa meillä onkin, joten en tiedä maistuuko samalle.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ööö, no en ihan viitsi tyhjää viinipulloa lahjaksi antaa. Sain ton siis itse (täytenä) lahjaksi, eilen juotiin ja nyt mietin heitänkö pullon roskiin (lasinkeräykseen) vai mitä. Ei ollut mitään kovin hyvää viiniä, samaa mieltä siitä. Tosin kissanpissaa en ole koskaan maistanut, vaikka kissa meillä onkin, joten en tiedä maistuuko samalle.

Eihän se tyhjä ole, jos laitat siihen valmiiksi kukan.
;)
 

Yhteistyössä