Paljon tuli - yhdyssanatesti

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Beep
talonpoika (maanviljelijä ) 94,8%
osaaottava osaa ottava (osallistuva) 45,2%
voimassaolo 78,9%
pahanhajuinen 63,3%
puheena oleva 83,4%
kaikenlainen 94,4%
aivan kuin 87,9%
alleviivattu 91,8%
alaspäin 73,7%
alun alkaen 68,0%
ensi vuonna 85,2%
tästä alkaen 94,3%
suomenkielinen 88,0%
poissaoleva (ajatuksiinsa vaipunut) 81,0%
teille päin 73,6%
vaaleanpunainen 93,2%
jälleenvakuutettu 61,8%
alla oleva 74,4%
sitä varten 87,9%
mielin määrin 46,4%

Sait 95% yhdyssanoista oikein.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
85 % :-/ Ja mä kun oon luullut olevani hyvä yhdyssanoissa. Mulla muuten oli eri sanat kuin Beepillä:-O

Joo ne vaihtuu näköjään joka kerta. Hyvä homma, muuten vois opetella ulkoa. Tietysti voi tehdä niin kauan että jokaisen osaa ulkoa.

:D
 
jep
Kyllä mä tossa ne oikein sain, mutta se on eri asia, kun vaan kirjottaa tälleen nopeesti ja lähettää matkaan. Monesti sitten itsekin tulee luettua omaa tekstiä ja ihmeteltyä, että mistä hitosta se väli tohon tuli - eihän se siihen kuulu. :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
60 %. Mutta tuo yks sana, tottakai, eikö kirjoitetakin yhteen? siis olenko ihan pösilö, mut toi testi väittää että se kirjoitetaan totta kai.
No mä kirjottaisin yhteen. Mulla oli kanssa pari sanaa joista olin ihan varma mut väärin meni. Kusetusta! :D

 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
60 %. Mutta tuo yks sana, tottakai, eikö kirjoitetakin yhteen? siis olenko ihan pösilö, mut toi testi väittää että se kirjoitetaan totta kai.
Kirjoitapa googleen totta kai, niin tulee ns. virallisia sivulinkkejä ja tottakai niin tulee paljon keskustelupalstalinkkejä. Mietipä sitten kumpi se on.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
60 %. Mutta tuo yks sana, tottakai, eikö kirjoitetakin yhteen? siis olenko ihan pösilö, mut toi testi väittää että se kirjoitetaan totta kai.
Kirjoitapa googleen totta kai, niin tulee ns. virallisia sivulinkkejä ja tottakai niin tulee paljon keskustelupalstalinkkejä. Mietipä sitten kumpi se on.

No anteeksi vain tyhmyyteni!!
 

Yhteistyössä