Paljon tulee veronpalautuksia plussalaisille?

• Viestiketjun aloittaja maijahii
  • Ensimmäinen viesti
....
[QUOTE="vieras";25138343]Vain täysin idiootti voi saada hyvän mielen veronpalautuksista.[/QUOTE]

:D näinhän se on! Hassua että Suomessakin taitaa olla sitten tyyliin enemmistö idiootteja. Mätkyjähän sitä pitäisi toivoa, eikä mitään idioottimaisia palautuksia. Hyihyi minua ja kaikkia muita.

[QUOTE="vieras";25138343]Vain täysin idiootti voi saada hyvän mielen veronpalautuksista.[/QUOTE]

Itselle tulee palautuksia n. 356, hyvä mieli on :D En odottanut yhtään mitään, en edes ole töissä, palautukset tulevat kelan tuista. Nännännää.

....
[QUOTE="vieras";25138406]Käsi sydämelle: lainaisitko kenellekään rahaa puoleksitoista vuodeksi mitättömällä korolla?[/QUOTE]

Tietysti, jos tietäisin että saisin ne takaisin. Miksi en? Olen lainannut ihan täysin 0% korollakin.

Jos oisin pistänyt 1500€ säästötilille vuodeksi, niin korkoa ois tullu paljonko? Pari hassua euroa?

"xXx"
Mulle n. 1100 ja miehelle jotain 700€. Johtuu mulla äitiyslomasta kun en pienentänyt veroprossaa ja miehellä lomautuksesta, kun ei sekään viitsinyt parin kuun takia sohlata verolappujen kanssa.

"vieras"

Täytynee sitten olla surullinen huomenna :( Kun laitan sen veronpalautuksen määräaikaistilille niin se kasvaa korkoa reilun satasen vuodessa. Ihan käsi sydämellä ei haittaa pätkääkään vaikka lainasin Suomen valtiolle rahaa. Pitää sitä tässä rahakriisissä kantaa oma korsi kekoon ;)

"heh"

Minusta se on ainakin mukavampaa kuin saada mätkyjä. Yrittäjänä kun ei voi aina arvoida tulojaan sentilleen. Sinusta siis on kivempi saada siinä tilanteessa mätkyjä, ihan vaan, ettei vahingossakaan tulisi antaneeksi valtiolle "ilmaista lainaa"? Oikeasti? Aika säälittävää.

Ja joo, reilu 200 tulee tänä vuonna, eli aika plus miinus nolla-tilanne.

Yhteistyössä