Paljon teitin 1v syö??

onkohan mun poika syöppö ku aamulla vetää vellin ja puuron.ruoka aikana sit jopa 2 spagetti purkkia ja hedelmäsose vielä.sit juo 4-6dl maitoa/velliä pväs.illal puuro ja hedelmä sose..välissä saa sit jugurttia tai muuta..mut tuntuu että tuo söisi kokoajan :eek:
 
aamulla puuron, kaks kertaa päivällä ison purkin. ja jälkkärin. illalla puuron. ja väleissä maitoo. Ja on pieni ja pippurinen mutta liikkuu tosi paljon ja oon tosi onnellinen että neiti syö joten ole säkin :D
 
tuu-tikki2 harm.
Meilläkin kuopus oli kova syömään pienestäpitäen (heh, ihanku olis jo iso....ikää neidillä nyt 1v11kk) Nykyäänkin syö paljon paremmin ja enemmän kun 3v3kk siskonsa. Anna lapsen syödä jos ruoka maistuu :)
Sitäpaitsi ei meillä lapsesta uskois että on kova syömään kun on ihan hoikka tyttö..Kyllä ne joskus sit vähentää sitä syömistään. Hyvä vaan, että ruoka maistuu!
 
Täältä löytyy syöppö myös. Söis varmaan niin paljon että oksentais mutta ei kai se nyt terveellistäkään ole antaa vatsalaukkua turvottaa liialla syömisellä. Eli minä kyllä rajoitan sitä määrää. Tiedän kyllä mikä on riittävää. Esim jos on syönyt saman kokoisen annoksen kuin minä itse niin on sen jo riitettävä ;)
 

Yhteistyössä