Paljon teille tullut painoa rv 20-30 mennessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääh

Vieras
Mulla painoindeksi 27 ja nyt rv 20-23 tullut 1,5 kg. Kokonaisnousu on 2,4kg. Ahdistaa jo neuvola valmiiksi, kun on saarnannut tuosta painonnoususta jo heti alussa.
Syön terveellisesti, teen lenkkejä 3-5 kertaa viikossa n. 10-15km kun lasten kanssa menemme keskustaan jne. Nyt en oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Neuvola on 11 päivä ja voi vee kun ahdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äääh;26603782:
Mulla painoindeksi 27 ja nyt rv 20-23 tullut 1,5 kg. Kokonaisnousu on 2,4kg. Ahdistaa jo neuvola valmiiksi, kun on saarnannut tuosta painonnoususta jo heti alussa.
Syön terveellisesti, teen lenkkejä 3-5 kertaa viikossa n. 10-15km kun lasten kanssa menemme keskustaan jne. Nyt en oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Neuvola on 11 päivä ja voi vee kun ahdistaa.

No et oo tosissas! Tuohan on vähäistä nousua, mulla on rv 10 ja paino noussu jo 1kg ja neuvolassa sanottu mitään. Mulla raskauksissa noussu kaikissa 20 kg ja tippunu puolessa vuodessa synnytyksestä.

[QUOTE="vieras";26603833]No et oo tosissas! Tuohan on vähäistä nousua, mulla on rv 10 ja paino noussu jo 1kg ja neuvolassa sanottu mitään. Mulla raskauksissa noussu kaikissa 20 kg ja tippunu puolessa vuodessa synnytyksestä.[/QUOTE]

No kyllä olen tosissani. Neuvolassa sanottu tuosta painoindeksistä joka on ylipainonpuolella ja sitten siitä kun on suvussa diabetestä.
Ruokavalion olen siksi aloittanut, vaikka rasitus onkin vasta edessä.

Ei toi nyt oo paha, vko 20 on jo tavallaan puoliväli. Itse olen vielä kilon miinuksella, kun 2 kk elin voileipäkekseillä ja mehulla pahoinvoinnin takia. Nyt voin taas syödä lähes normaalisti, mutta tosi paljon ehti kunto huonontua, hiuksia lähti ja kynnet ihan viiruilla. Ihan varmasti on paremmat oltavat olleet sun mahassa kuin mun:)

Mitä mä sinne neuvolaan sanon? Oon kuitenkin hyvässä kunnossa ja en ole noita kiloja mässäämällä sohvalla saanut. Argh, kun pitää edes miettiä näitä.

Yhteistyössä