Mulla oli tänään neuvola ja viikot 18+2 ja sf-mitta oli 19cm.. Hiukan yläkäyrällä menee, vastaa viikkojen 23 sf-mittaa
Tai ainakin mitä kattoin tuosta neuvolakortin takana olevasta käyrästä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oiskohan ollut 18cm joskus rv18+, yläkäyrällä taisi mullakin olla ja on edelleen. Ei kai tuota sf-mittaa edes katsota yleensä vielä rv18?
Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oiskohan ollut 18cm joskus rv18+, yläkäyrällä taisi mullakin olla ja on edelleen. Ei kai tuota sf-mittaa edes katsota yleensä vielä rv18?
Ei katsota yleensä ku vasta viikkojen 20 jälkeen. Mulla päätti katsoa ku oli niin korkealla jo menossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Oli ihan pakko käydä kaivaa kortit esille ja tsiigata...
Hemiltä mulla on ekan kerran mitattu 17+4 ja se oli sillon 13cm, 22+5 oli 16cm ja 25+5 oli 21cm.
Wimpulta mitattu ekan kerran 26+0 ja se oli sillon 23cm.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Oli ihan pakko käydä kaivaa kortit esille ja tsiigata...
Hemiltä mulla on ekan kerran mitattu 17+4 ja se oli sillon 13cm, 22+5 oli 16cm ja 25+5 oli 21cm.
![]()
No onpas ollu pienet mitat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Oli ihan pakko käydä kaivaa kortit esille ja tsiigata...
![]()
No onpas ollu pienet mitat![]()
Joo, just tsekkasin sen käyrän niin Hemillä menny aikalailla siellä alakäyrällä ja Wimpulla meni alakäyrän ja keskikäyrän välillä...
Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:OkNo eipä tuolla niin väliä että kui paljon se on. Mä olisin niin iloinen jos tuo mitta olisi vähemmän niin ei olisi loppu vaiheessa niin hirveää pötsiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja RakkauttaEnsiNäkemällä:OkNo eipä tuolla niin väliä että kui paljon se on. Mä olisin niin iloinen jos tuo mitta olisi vähemmän niin ei olisi loppu vaiheessa niin hirveää pötsiä
![]()
No tasaantuuhan tuo, mulla oli tosiaan 18+6 jo 20cm ja viimeks oli 22+? 21cm..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:hei saanko tulla tähän samaan ketjuun kyselemään omiani?:ashamed:
Paljonko teillä muilla on tullut painoa tässä 18-20viikolla? yritin etsiä jotain "käyrää" netistä että paljonko ns "kuuluu normaalisti" tulla tähän mennessä, mutten löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:hei saanko tulla tähän samaan ketjuun kyselemään omiani?:ashamed:
Paljonko teillä muilla on tullut painoa tässä 18-20viikolla? yritin etsiä jotain "käyrää" netistä että paljonko ns "kuuluu normaalisti" tulla tähän mennessä, mutten löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja 6 raskaus:viikolla 22 on ollu 16 cm...ja viimeks katottu viikolla 34 niin 28 cm...
Alkuperäinen kirjoittaja 6 raskaus:Alkuperäinen kirjoittaja 6 raskaus:viikolla 22 on ollu 16 cm...ja viimeks katottu viikolla 34 niin 28 cm...
minä luulin että mulla on iso maha mut ei kai sit...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 6 raskaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:hei saanko tulla tähän samaan ketjuun kyselemään omiani?:ashamed:
mulla oli kilo tullu....
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja 6 raskaus:Alkuperäinen kirjoittaja 6 raskaus:viikolla 22 on ollu 16 cm...ja viimeks katottu viikolla 34 niin 28 cm...
minä luulin että mulla on iso maha mut ei kai sit...![]()
Pieneltä kuulostaa ainakin minun korvaan.Ja vielä kuudes raskaus, eikö se maha yleensä ole sitä isompi, mitä useampi raskaus on takana?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:Alkuperäinen kirjoittaja 6 raskaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:hei saanko tulla tähän samaan ketjuun kyselemään omiani?:ashamed:
mulla oli kilo tullu....
eli ihan normaali painonnousu mullakin =) kaikki vaan kauhistelee ku mahaa ei vielä näy ja painoakin tullu vasta se 1-2kg, neljäs raskaus. Ja hoikka olin ennen raskauttakin että sekään ei ole "syy" siihen että painoa ei vaan ole tämän enempää tullut.