Paljon teidän miehillä on omaa aikaa?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Useita kertoja viikossa, lähes joka ilta jossain muodossa (treenien pitäminen, metsästys, kalastus, sekä rakentaminenkin lasketaan omaksi ajaksi meidän perheessä nykyään koska siinä pääsee olemaan erossa huutavista lapsista..)

Ja mulla ei ole ollut yhtään vapaapäivää/iltaa lasten hoidosta 7 kuukauteen.
 
superlaiskavätys
Eipä sillä ole yhtään omaa aikaa. Lapsivapaata töitten lisäksi tosin on paljon kun minä olen lasten kanssa vapaalla ollessamme 24/7. :/

Kunhan tuo pienempi vielä jonkunverran kasvaa, muuttuu ääni kellossa. :xmas:
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Useita kertoja viikossa, lähes joka ilta jossain muodossa (treenien pitäminen, metsästys, kalastus, sekä rakentaminenkin lasketaan omaksi ajaksi meidän perheessä nykyään koska siinä pääsee olemaan erossa huutavista lapsista..)

Ja mulla ei ole ollut yhtään vapaapäivää/iltaa lasten hoidosta 7 kuukauteen.
Ja miksi tällainen mies? Miksi alistut tähän? Yhtä paljon ne on miehesi lapsia kuin sinun. Mitä jos sinäkin olisit aina jossain?
 
Sssalla
2 iltaa viikossa pelaa ;D Ei meillä säännöllisesti ole mitään omaa aikaa, mutta jos tuntuu että haluaa lähteä johonkin kavereiden kanssa niin sitten mennään. Ei ole vielä ollut tarvetta laskea että "kävit hei viimekuussa 6 iltaa pois kotoa ja minä en yhtään.."
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
5 päivää viikossa. On töissä eri paikkakunnalla ja asuu viikot siellä...
meillä on sama tilanne, mutta mun mies kyllä tekee PITKÄÄ päivää viikot, joten en osaa mieltää että olis "Omaa Aikaa" siellä sillai. ja kaikenlisäksi kaukana kotoa ja kavereista ja perheestä. ei oo helppoa herkkua se.
 
Meillä
Säännöllisesti kerran viikossa käy pelaamassa, muuten sitten epäsäännöllisempiä menoja. Itselläni on kaksi kertaa viikossa säännöllinen harrastus ja sitten ne epäsäännöllisemmät menot eli ex tempore tyttöjen kanssa lenkille, kahville, shoppaan ja kaljalle...
 
Reissunainen
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
5 päivää viikossa. On töissä eri paikkakunnalla ja asuu viikot siellä...
meillä on sama tilanne, mutta mun mies kyllä tekee PITKÄÄ päivää viikot, joten en osaa mieltää että olis "Omaa Aikaa" siellä sillai. ja kaikenlisäksi kaukana kotoa ja kavereista ja perheestä. ei oo helppoa herkkua se.
Umm, joo ei ole...

;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Reissunainen:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
5 päivää viikossa. On töissä eri paikkakunnalla ja asuu viikot siellä...
meillä on sama tilanne, mutta mun mies kyllä tekee PITKÄÄ päivää viikot, joten en osaa mieltää että olis "Omaa Aikaa" siellä sillai. ja kaikenlisäksi kaukana kotoa ja kavereista ja perheestä. ei oo helppoa herkkua se.
Umm, joo ei ole...

;D
no ei olekaan. mutta kiva jos sinulla on.
 
ieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
5 päivää viikossa. On töissä eri paikkakunnalla ja asuu viikot siellä...
meillä on sama tilanne, mutta mun mies kyllä tekee PITKÄÄ päivää viikot, joten en osaa mieltää että olis "Omaa Aikaa" siellä sillai. ja kaikenlisäksi kaukana kotoa ja kavereista ja perheestä. ei oo helppoa herkkua se.
No mun mies tekee vaan normaalia 8-tuntista päivää. Ja sillä on siellä harrastukset ja muut. Joskus mä mietin, että se tuskin edes vaihtais työpaikkaa, jos sais oman alan töitä täältä :D
 
ap
Mun mies tekee kavereiden autoihin remppaa lähes joka päivä ja joskus viikonloppuisinkin. Tota mä en ymmärrä, et ne romut menee perheen edelle. Mies kun kuulemma tarvii noin paljon omaa aikaa.
 
Helmi S
Hyvin vähän, kuten minullakin. Meillä kaksi pientä lasta, joista toinen on sairas. Nyt tosin jo aika hyvävointinen. Kohta alkaa käydä pari kertaa viikossa pelaamassa harrastekiekkoa. Ennen lapsia pelasi enemmän tai vähemmän tosissaan, siitäkin luopui.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Oma aika alkaa miehellä normaali arkipäivänä kun poika menee nukkumaan. Hän itse sanookin aina että tämä on nyt pojan aikaa ja mennään pojan ehdoilla (siis työpäivän jälkeen illat).
Ajattelispa munkin mies noin...
 
vieras
melkein ei yhtään - tai siis sitten kun lapset nukkuu.

Ei se niin paljon ole ollu tkiinnostunut mihinkään menemään. Kerran (2 vuotta sitten) pyysin, että jättäis yhden bileet väliin kun se oli ollu 3 peräkkäistä viikonloppua poissa.

Noin tavallisesti me käydään noin kolme kertaa vuodessa iltahipoissa (yksin) ja kerran vuodessa käydään yhdessä. Tämän vuoden keikka oli piknik-risteily, eikä juotu viinaa yhtään. (hmmm... pitäisköhän repäistä ja mennä jopa baariin joskus... tai edes elokuviin...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
5 päivää viikossa. On töissä eri paikkakunnalla ja asuu viikot siellä...
meillä on sama tilanne, mutta mun mies kyllä tekee PITKÄÄ päivää viikot, joten en osaa mieltää että olis "Omaa Aikaa" siellä sillai. ja kaikenlisäksi kaukana kotoa ja kavereista ja perheestä. ei oo helppoa herkkua se.
Itsekin reissutyötä tehneenä, voi kertoa ettei missään nimessä voi verrata vieraalla paikkakunnalla vietettyjä iltoja omaksi ajaksi. Ei se tosiaankaan ole herkkua ja ikäväkin on.
 

Yhteistyössä