Paljon sinun reiden ympärysmitta on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja isopers:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko teillä on lantion ympärys?Mikä olisi hyvä mitta?
Mä olen 163 pitkä ja painan 56kg. Reiden ymp on 45cm ja lantion 95cm ( vyötärö taas 64cm ) ja inhoan mun leveetä persausta.

Jos sulla on luonnostaan leveät lanteet, niin ei sille oikein mitään voi. Mun lantio tuossa painossa on jotain 90 cm, mutta mitä väliä on muutamalla sentillä sinne tänne? Oikeesti?

joo,eihän sille mitään voi,kun on luonnostaan tällänen leveämpi ahteri.Vaikka kuinka jumppaa,harrastaa liikuntaa yms,niin se ei siit muutu miksikään.
Ainahan sitä haluaisi muuttaa jotain itsestään,ainakin minä.

Eikös se tiimalasi ole se himoituin vartalo ja kertoo älykkyydestä, hedelmällisyydestä jne. vai miten se oli? ;)

:D jes.Voinhapan lohduttautua sillä että mun PITÄISI olla älykäs,koska mulla on isohko ahteri.

Mä olen 163 pitkä ja painan 56kg. Reiden ymp on 45cm ja lantion 95cm ( vyötärö taas 64cm ) ja inhoan mun leveetä persausta.

Mä olen 163, 57-58 kg, rinnanymp. 90, vyötärö 65, lantio 91, reisi 51, mun läskit on kai sitte reisissä.

Mä olen 163, 57-58 kg, rinnanymp. 90, vyötärö 65, lantio 91, reisi 51, mun läskit on kai sitte reisissä.

voikun mäkin saisin lantion edes tuohon 91 centtiin.Muuten aikalailla samat mitat.Rinnanympärys sama ja vyötärökin lähes sama.

olen nyt 162cm ja reiden paksuin kohta on joku 46-47.-.. painan jotain 50-52kg,,, vaihtelee paino... mutta olen vielä kehittyvä nuori, joten,, kyllä ne tästä levenee( ehkä)

Outo vartalo, noin leveä lantio ja tikut reidet :D

Mulla sama pituus, mutta lantio 87 ja reidet 47 :)

Mä kans 163, paino heiluu 55-57 välillä, rinnanympärys 90 (imetän), vyötärö 72 (ennen juoksuharrastusta oli 60) ja lantio 90. Reisi 50.

Teillä on oikeasti hirveän kapeat reidet. Mulla on 67 cm ja olen 162 cm pitkä. Tosin on mulla ylipainoa eli painan 75 kg. Vaikka laihtuisin 10 kg mikä on sitten ihannepainoni niin siltikin reisi on yli 60 cm. No vyötärö mulla onneksi on kapea.

48 cm ja mä oon vasta 12v tyttö! Muuten oon 155 cm ja 45 kg.. karseet reidet mulla.. oon muuten tyytyväinen vartalooni, mut ne reidet......!!!!! Ärsyttää ku muilla tytöillä jtn reidet 32 cm ja ne on 150-155 cm pitkii ja painaa jotai 35-37 kiloo.. pikkase oon kade niille :((

Alkuperäinen kirjoittaja minä karmea läski;29929826:
48 cm ja mä oon vasta 12v tyttö! Muuten oon 155 cm ja 45 kg.. karseet reidet mulla.. oon muuten tyytyväinen vartalooni, mut ne reidet......!!!!! Ärsyttää ku muilla tytöillä jtn reidet 32 cm ja ne on 150-155 cm pitkii ja painaa jotai 35-37 kiloo.. pikkase oon kade niille :((

Sä oot kuule justiin sopiva. Ihan tällänen aikuisten salaisuus sulle, että tosi ohuet reidet ei välttis oo mitkään hirveen nätit. Sun reidet ei tosiaankaan ole paksut vaan hyvin hoikat ennemminkin, keskity muihin juttuihin elämässäsi, tuut vielä kadvamaan ja kehittymään ja opit tykkäämään ulkonäöstäsi. :)

Yhteistyössä