Mikä naista lihottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asd

Vieras
Tämäkö on parisuhteen hinta? :) No, ei haittaa, mieluummin muutaman kilon pulleampana parisuhteessa kuin hoikkana ja onnetttomana yksin...

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=1858013

No sinkkuna sitä pyörii pisin kyliä, parisuhteessa sitä vaan käpertyy miehen kainaloon leffaa kattomaan ja herkkuja syömään. Ja miehet vaatii paljon enemmän ruokaa kuin naiset, joten yksinäisenä sitä safkaa ei oo niin useasti tarjolla... Jos joku ymmärsi mitä tarkoitan.

no niin no, kun tulin raskaaksi, raskauskiloja kertyi yhteensä 16kg, muksu syntyi vuosi sitten, olen laihtunut noiden 16 kilon lisäksi 11kg. ei se parisuhde nyt ihan sitäkään tee jos pitää itsestään huolta.

Mulla paino nousi ekan lapsen jälkeen n. 4 kg. Siis jäi pysyvästi 4 kg korkeammalle, kuin ennen odotusta. Elintavat ovat korkeintaan muuttuneet terveellisemmiksi, ei ainakaan huonommiksi. En osaa selittää tuota painonnousua muuten kuin noilla elimistössä tapahtuneilla muutoksilla: raskauden aikana tuli jotain kudoksia varmaan lisää tms...en tiiä. ihan outoa. Muiden raskausten jälkeen paino ei ole muuttunut. Ai niin, kasvoi mulla kengänkoko yhden numeron raskaudenaikana. Selittyskö tuo 4 kg sillä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se että syö enemmän kuin kuluttaa! Hyvin yksinkertaista. =)

Niinpä.
Pitää huolehtia itsestään ja muistaa olla syömättä yli kulutuksensa.

Ei pidä keksiä tekosyitä, eikä syytellä olosuhteita tai muita ihmisiä, vaan ottaa ihan vastuu itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mä olen mieluiten hoikka ja parisuhteessa. hyvä näin mulle.

Sama. Ei ole tullut kiloja hormonaalisesta ehkäisystä eikä muustakaan raskauden jälkeenkään, vaikka parisuhteessakin olen elänyt viimeiset kuusi vuotta.

Yhteistyössä