Paljon pyytää yhdistelmävaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

as

Vieras
Olen myymässä Brion yhdistelmävaunuja (brio happy kai?), ovat reilu vuoden vanhat ja hyvässä kunnossa, maksoivat uutena noin 550e, en muista tarkkaa hintaa.. Millä hinnalla ne kannattaisi myydä? Hintaan tulisi mukaan myös pehmeä kantokassi.

Me maksettiin vahemmista brion yhdistelmävaunuista yli 200. En muista tarkkaa hintaa, ja niissäkin oli mukana kantokassi. Olivat todella siistissä kunnossa, kankaassa en oikeastaan päällepäin huomannut minkäänlaista kulumaa.

Onhan sillä mielestäni paljonkin väliä onko ne maksaneet uutena vaikkapa 400 vai 800 euroa. Itsekin olin kaavaillut jotain 150e suuntaista, mutta haluan kuulla mielipiteitä.. :)

200-300e. Laita tosiaan huutonettiin ja lähtöhinnaksi vähintään se 150e, hintavaraus vaikka 250e ja hyvät valokuvat ja selkeä kuvaus myytävästä tuotteesta. Varmasti menee kaupaksi ja ainakin vaunukauppoja seuranneena olen huomannut huutojen kohoavan joskus oikein mukavastikin (myyjän kannalta), paikkakunta saattaa vaikuttaa asiaan. Onnea kauppojen tekoon :)