V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Mä ostin 6 munan kakkuun 2 prk Flora Vispiä. Laitan väliin ja päälle. Saattaa vähän jäädä, mutta tuskin paljoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Mä ostin 6 munan kakkuun 2 prk Flora Vispiä. Laitan väliin ja päälle. Saattaa vähän jäädä, mutta tuskin paljoa.
Monelle hengelle toi kuuden muna kakku on
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Mä ostin 6 munan kakkuun 2 prk Flora Vispiä. Laitan väliin ja päälle. Saattaa vähän jäädä, mutta tuskin paljoa.
Alkuperäinen kirjoittaja sdfd:ja jatkan sen verran että toi mun kakku riittää tyyliin 25 hlö jos vielä se mansikkahyytelö päällä..
Lisäkysymys mihin vuokaan 6 munan kakku mahtuu? mun kakkuvuoka on 26cm halkaisijaltaan. ja munan koosta riippuen 4-5 munaa, ni meinaa mennä melkein yli.. ykskin muna lisää ni pitkin uunia olis..
Alkuperäinen kirjoittaja kokki 3:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Mä ostin 6 munan kakkuun 2 prk Flora Vispiä. Laitan väliin ja päälle. Saattaa vähän jäädä, mutta tuskin paljoa.
Tosi naftisti kyllä sinulla tuota kermaa :-O Ei kyllä riitäisi millään minulla. Ei tuolla ainakaan pursoteta!
Minulla menee vähäntään 6 munan kakkuun 4 prk kermaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No mä ajattelin paistaa sen pohjan ihan uunipellillä....pitäsköhän paistaa kaksi pohjaa vai riittäisköhän yks.....
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:flora vispin koostumus on muuttunut ei kyllä enää riitä 2prk
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No mä ajattelin paistaa sen pohjan ihan uunipellillä....pitäsköhän paistaa kaksi pohjaa vai riittäisköhän yks.....
Monelleko hengelle sun pitää kakku tehdä? Mun mielestä noista on aina vähän hankala kasata kakku, jää ylijäämäpaloja, jne... Mut mulla onkin vaan 50 cm uuni, ehkä se isommalla onnistuu paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No mä ajattelin paistaa sen pohjan ihan uunipellillä....pitäsköhän paistaa kaksi pohjaa vai riittäisköhän yks.....
Monelleko hengelle sun pitää kakku tehdä? Mun mielestä noista on aina vähän hankala kasata kakku, jää ylijäämäpaloja, jne... Mut mulla onkin vaan 50 cm uuni, ehkä se isommalla onnistuu paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No mä ajattelin paistaa sen pohjan ihan uunipellillä....pitäsköhän paistaa kaksi pohjaa vai riittäisköhän yks.....
Eihän kakun tartte olla pyöreä? Miten siitä jää ylijäämäpaloja, jos pohjan pistää vaikka 2 tai 4 osaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No mä ajattelin paistaa sen pohjan ihan uunipellillä....pitäsköhän paistaa kaksi pohjaa vai riittäisköhän yks.....
vähintään 25 hengelle, hitto ku menee vaikeeks kuniin harvoin teen kakkuja.
Jos tekisin kaks kertaa 6 munan pohjan pellille ja väliin kermaa ja mansiloita ja päälle mansikoita ja kermaa ni mahtaisko tulla hyvä vai pitäiskö väliin laittaa kermaa, rahkaa ja mansikoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kokki3:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No mä ajattelin paistaa sen pohjan ihan uunipellillä....pitäsköhän paistaa kaksi pohjaa vai riittäisköhän yks.....
vähintään 25 hengelle, hitto ku menee vaikeeks kuniin harvoin teen kakkuja.
Jos tekisin kaks kertaa 6 munan pohjan pellille ja väliin kermaa ja mansiloita ja päälle mansikoita ja kermaa ni mahtaisko tulla hyvä vai pitäiskö väliin laittaa kermaa, rahkaa ja mansikoita
Tuo pellillä paistaminen on välillä aika hankalaa. pitää olla tosi tarkka siitä ettei kerroksista tule liian paksuja ja ettei reunat ole kovia. Minä tekisin ehkä 3, 4 munan levyä. Sais 2 väliä ja niin kivemman kakun. Sellainen kakku ei ole kiva missä on vaan kaksi tiiliskiven paksuista levyä, tulee tosi kuiva, ei ollenkaan mehevä.
Kaupasta saa myös neliskanttisia valmis pohjia joista voi koota isomman kakun. On suklaa ja tavallista pohjaa ja onnistuminen on varmaa. Ei edes maksa paljoa. Käytän 30 hengen kakkuun yleensä 3 pakettia noita pohjia. Laitan ns. 2 vierekkäin ja lisään sillä kolmannella paketilla vielä yhden kerroksen kakkuun. Tulee komea ja iso kakku!
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:vähintään 25 hengelle, hitto ku menee vaikeeks kuniin harvoin teen kakkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:vähintään 25 hengelle, hitto ku menee vaikeeks kuniin harvoin teen kakkuja.
En tekisi pellille 6 munan pohjaa, en ehkä viidenkään. Voi tulla paksuja, ja paksu pohja ei ole hyvä. Niin kuin joku ehdotti, niin kolme neljän munan pohjaa olisi varmaan riittävästi. Siitä tulisi ISO, laskennallisesti 36 hengen kakku.