Paljon palkkaa kuskille bensan lisäksi?

Elikkäs kyseessä n.620km matka tai vähän alle. Siis pikkusen reilu 300km suuntaansa.
Bensat toki maksan ja ruoan matkalla mutta mikä olisi sopiva summa antaa sukulaiselle vaivan palkaksi tuon lisäksi.
Jos mitään vaikuttaa niin lähtö aamulla ja takas ajelee yksin tulomatkan samantien eli ei ole yöajoa tms.
Kysyin ja itse ei osaa sanoa enkä osaa oikein itsekään joten auttakaa
 
r0s
Kilometrikorvaus on 43 senttiä per kilsa.

Siitä arvioisin. Vähempää en kehtaisi tarjota. (eli siis 250 euroa miinus bensojen hinta miinus ruoka ja pyöristys lähimpään kymppiin ja sen lykkäisin käteen)
 
Elikkäs kyseessä n.620km matka tai vähän alle. Siis pikkusen reilu 300km suuntaansa.
Bensat toki maksan ja ruoan matkalla mutta mikä olisi sopiva summa antaa sukulaiselle vaivan palkaksi tuon lisäksi.
Jos mitään vaikuttaa niin lähtö aamulla ja takas ajelee yksin tulomatkan samantien eli ei ole yöajoa tms.
Kysyin ja itse ei osaa sanoa enkä osaa oikein itsekään joten auttakaa
Jennie20, hyviä sukulais- tai ystävyyssuhteita ei mitata rahassa.

Olen kymmeniä tai ehkä jopa satoja kertoja auttanut sekä sukulaisia että ystäviä kyytitarpeissa ja muutoissa. Koskaan en ole ottanut rahaa vastaan ja ne jotka minut IRL tuntevat tietävätkin jo, että rahan tarjoaminen vain vaivaannuttaa minua. Ruoan tarjoaminen on ok ja paras tapa maksaa (jos niin haluaa) on vastapalvelus silloin, kun tuo kyyditsijä tai joku muu apua tarvitsee.

Anna hyvän kiertää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Jennie20, hyviä sukulais- tai ystävyyssuhteita ei mitata rahassa.

Olen kymmeniä tai ehkä jopa satoja kertoja auttanut sekä sukulaisia että ystäviä kyytitarpeissa ja muutoissa. Koskaan en ole ottanut rahaa vastaan ja ne jotka minut IRL tuntevat tietävätkin jo, että rahan tarjoaminen vain vaivaannuttaa minua. Ruoan tarjoaminen on ok ja paras tapa maksaa (jos niin haluaa) on vastapalvelus silloin, kun tuo kyyditsijä tai joku muu apua tarvitsee.

Anna hyvän kiertää
Aivan, käsi pesee toisen käden.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Riippuu niin paljo ihmisestä. Onko työssä käyvä vai työtön? Ero siinä että työttömällä aikaa rutkasti ja 50€ esim iso raha. Työssä käyvää tuskin 50e hetkauttaa ja aikaa sen sijaan valuu hukkaan. työssä käyvälle 300e vois olla sopiva
 

Yhteistyössä