Paljon palkkaa kuskille bensan lisäksi?

vierailija
Kyllä mä kans kilsakorvauksella menisin. Aika rankka reissuhan tuo on ajaa, joten ota se huomioon. Ja km-korvaus maksetaan tietenkin molempiin suuntiin, vaikket itse ole toiseen suuntaan enää tulossakaan. Tuo on ihan verokäytäntöihin perustuen laskettu, mutta se siis sisältää bensan myös. Vaivanpalkkana ne sapuskat kuittaat tietenkin.
 
vierailija
Mä antaisin 50-70€
Just tämän takia mä en ikinä ketään lähde kuskailemaan. Että aja 620km ja tienaa 70€. Toi sun tarjoama 11 senttiä kilometriltä ei korvaa edes auton kulumist moottoreineen, renkaineen, öljyineen ja auton arvon alentumisineen. Mutta jokainen meistä kohtelee kavereitaan kuten tekee. Itse en suostuisi, mutta sulla on hyvät kaverit kun niiden saatavatkin muutat niille velaksi.
 
vierailija
Just tämän takia mä en ikinä ketään lähde kuskailemaan. Että aja 620km ja tienaa 70€. Toi sun tarjoama 11 senttiä kilometriltä ei korvaa edes auton kulumist moottoreineen, renkaineen, öljyineen ja auton arvon alentumisineen. Mutta jokainen meistä kohtelee kavereitaan kuten tekee. Itse en suostuisi, mutta sulla on hyvät kaverit kun niiden saatavatkin muutat niille velaksi.
Puhuttiin sukulaisesta. Itse en pyytäisi mitään. Mut olis kiva haukata hampurilainen tai kahvi kotiin tullessa ja tietenkin kiva, jos sitä ei tarvi maksaa itse. Ja loppu 40-60ekee olis semmonen hyvän mielen osoitus. Vois vaikka pestä auton tai jtn.

Kun täs ei ny lasketa mitään kilometrikorvauksia tai palkkaa, vaan toi on auttamista. Jos toi sukulainen tekis hommaa kilometituntipalkalla, se varmaan sanois sen ääneen.
Mut joo, kiva et pyydät sun kavereilta tessin mukaista tuntipalkkaa ja verottajan sääntelemiä kilometrikorvauksia avusta...
 
vierailija
Just tämän takia mä en ikinä ketään lähde kuskailemaan. Että aja 620km ja tienaa 70€. Toi sun tarjoama 11 senttiä kilometriltä ei korvaa edes auton kulumist moottoreineen, renkaineen, öljyineen ja auton arvon alentumisineen. Mutta jokainen meistä kohtelee kavereitaan kuten tekee. Itse en suostuisi, mutta sulla on hyvät kaverit kun niiden saatavatkin muutat niille velaksi.
Sä lasket siis aina mukaan auton arvon alentumisen, jos autat kaveria? Huh. Sul on varmasti paljon kavereita.
 

Yhteistyössä