Paljon paino lähteny synnytyksen jälkee?

  • Viestiketjun aloittaja NuoriÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:
Mulla ei jäännyt sairaalaan yhtään kiloa. Muutama tuli lisää johtuen turvotuksesta ,joka tuli maidon noususta. Imetys kyllä karisti kilot sitten pikku hiljaa.
Samoin kävi mulla ekan kanssa. Kiloja tuli raskausaikana yht 16 ja niistä pääsin lopulta puolessa vuodessa eroon.
Tokan synnytyksen jälkeen en tiedä paljon kevenin, mutta viikko synnytyksestä olin 7 kg kevyempi ja loput 10 kg lähti seuraavan 8 kk:n aikana.
 
Raskauden aikana tuli kaikenkaikkiaan n.13kg painoin alunperin siis 60kg . 2 viikkoa synnytyksestä uskaltauduin vaa'alle ja painoin 59kg. Hiukan se nousi maidon määrän noustua, johonkin 63kg, mutta nyt kun poika on 5kk painan taas 59kg.

Eli kaikki lähti ja vähän enempiki vain 5kk aikana :) , enkä valitettavasti imettänyt kuin 1,5kk eli siitä ei ole kiittäminen :|
 
Raskausaikana kiloja tuli 18. Kolme päivää synnytyksen jälkeen painoin 10kg vähemmän kuin viimeisessä neuvolassa. Kolmen kuukaden aikana lähti loput 8kiloo. Nyt, neljä kuukautta synnytyksen jälkeen painan 4kiloa vähemmän kuin ennen raskautta.
 

Yhteistyössä