Paljon on työttömyyskorvaus?

Saatko sitten työmarkkinatukea? Se on reilun 23?/päivä-verot ja puolison tulot vaikuttavat siihen.

Itse en olisi saanut työmarkkinatukea lainkaan ennen äitiyslomaa joten menin työkkärin kautta työharjotteluun. Äitiysraha laskettiin työmarkkinatuen perusteella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:20 Scarlett-79 kirjoitti:
Saatko sitten työmarkkinatukea? Se on reilun 23?/päivä-verot ja puolison tulot vaikuttavat siihen.

Itse en olisi saanut työmarkkinatukea lainkaan ennen äitiyslomaa joten menin työkkärin kautta työharjotteluun. Äitiysraha laskettiin työmarkkinatuen perusteella.
Odotan lastani yksin joten ei puolison tuet vaikuta :) . Eli saan siis n.20e päivä, mitäs se tekee kuussa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:25 äiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:20 Scarlett-79 kirjoitti:
Saatko sitten työmarkkinatukea? Se on reilun 23?/päivä-verot ja puolison tulot vaikuttavat siihen.

Itse en olisi saanut työmarkkinatukea lainkaan ennen äitiyslomaa joten menin työkkärin kautta työharjotteluun. Äitiysraha laskettiin työmarkkinatuen perusteella.
Odotan lastani yksin joten ei puolison tuet vaikuta :) . Eli saan siis n.20e päivä, mitäs se tekee kuussa?
n.460? ja siitä vielä verot pois, siitä taitaa mennä 20%. Kelan sivuilta saat tarkat summat.

www.kela.fi
 

Yhteistyössä