V
"vieras"
Vieras
lastenhoitajana toimin, lähtöpalkka 1833 /kk. ei lisiä. työaika 38h + rapiat / viikko. Voishan se vähän enemmän olla juu..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hulppeilta teidän palkat, koska itse olen kerroshoitajana ja saan bruttona kuukaudessa n.800e/kk. Teen n.20h/vko töitä. Ja vaikka tekisin 40h/vko niin mun tuntipalkalla (9.83e) se tekisi 1572e/kk. Ja meidän firmassa kukaan kerroshoitaja ei tee töitä kokoaikaisesti, ei edes esimiehet.
Hain lähihoitajakoulutukseen. Minua kiinnostaiais suuntautua asiakaspalveluun, olla jossa yksityisellä lääkäriasemalla vastaanottosihteerinä tai saneluiden purkajana. Paljonkohan sellaisten palkka on?
Hulppeilta teidän palkat, koska itse olen kerroshoitajana ja saan bruttona kuukaudessa n.800e/kk. Teen n.20h/vko töitä. Ja vaikka tekisin 40h/vko niin mun tuntipalkalla (9.83e) se tekisi 1572e/kk. Ja meidän firmassa kukaan kerroshoitaja ei tee töitä kokoaikaisesti, ei edes esimiehet.
Hain lähihoitajakoulutukseen. Minua kiinnostaiais suuntautua asiakaspalveluun, olla jossa yksityisellä lääkäriasemalla vastaanottosihteerinä tai saneluiden purkajana. Paljonkohan sellaisten palkka on?
Alkuperäinen kirjoittaja kyttääjä harmaana;21990233:Paljonko sairaanhoitaja sitten tienaa? Luin Tehyn lehdestä jutun miehestä joka on LH ja sanoi ettei halua kouluttautua sairaanhoitajaksi koska palkoissa ei ole suurta eroa.
Vastaanoton sihteerin ja konekirjoittajan palkka lienee edelleen n. 100 pienempi kuin vastaavassa yksikössä toimivan lh:n palkka. Muistelen saaneeni jotain 1700 n. 4v sitten sairaanhoitajan koulutuksella. Arvanet, etten jatkanut ko. työtä.
No luuletko että kerroshoitajana pyörittelen vaan sormiani ja nostan palkkaa? Hikihatussa mekin työmme tehdään tiukkojen aikataulujen puitteissa.