Paljon olet maksanut kastemaljasta tai paljonko maksaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tuli jo otsikossakin: Paljonko olet maksanut kastemaljasta ja oliko hinta mielestäsi kohtuullinen vai eikö? Jos kastemaljan osto tulisi nyt eteen, niin paljonko siitä maksaisit?

En mitään.Minun vanhemmat on ostanu se Prahasta tuliaisiksi. On meidän arvokkain esine. Suomessa se varmaan maksais monta sataa euroa.

Mut itse maksaisin jotain 50€. Ja jos nyt otaisin niin haluaisin ihan tavallisen yksinkertaisen maljan.Meidän on sievä kyllä mut minun makuun aika kruusailtu,onhan se aitoa kristallia.

Meillä on vanha malja jolla on minut ja tyttäreni kastettu. Ajattelin antaa sen tyttärelleni, kunhan tulee ajankohtaiseksi. Mieheni äiti ja veli ovat jehovantodistajia ja naureskelivat ihan avoimesti sille kastemaljalle :( Muutenkin naureskelivat ristiäisille, enkä tänäkään päivänä ymmärrä, miksi he tulivat paikalle varta vasten pilkkaamaan.

[QUOTE="vieras";22412449]Meillä on vanha malja jolla on minut ja tyttäreni kastettu. Ajattelin antaa sen tyttärelleni, kunhan tulee ajankohtaiseksi. Mieheni äiti ja veli ovat jehovantodistajia ja naureskelivat ihan avoimesti sille kastemaljalle :( Muutenkin naureskelivat ristiäisille, enkä tänäkään päivänä ymmärrä, miksi he tulivat paikalle varta vasten pilkkaamaan.[/QUOTE]

Niin siis annan sen kastemaljan tyttärelleni aikanaan, jos nyt edes huolii sitä.

[QUOTE="vieras";22412449]Meillä on vanha malja jolla on minut ja tyttäreni kastettu. Ajattelin antaa sen tyttärelleni, kunhan tulee ajankohtaiseksi. Mieheni äiti ja veli ovat jehovantodistajia ja naureskelivat ihan avoimesti sille kastemaljalle :( Muutenkin naureskelivat ristiäisille, enkä tänäkään päivänä ymmärrä, miksi he tulivat paikalle varta vasten pilkkaamaan.[/QUOTE]

Idiootteja löytyy joka lähtöön. Eivät tulis meille enää ikinä- mä julistaisin ihan avoimen sotatilan.

Meillä on ollut kastemaljana yks lasikulho vaan jonka joku sukulainen oli jostain tuliaisena tuonut, taitaa se jotain kristallin tapaista olla, aitoa vai ei... Mut periaatteessa jos omasta kaapista ei olis nättiä lasikulhoa löytynyt niin olisin mä kympin tai kaks voinut maksaa jotta olisin nätin kulhon saanut.

en maksaisi kuin max 20e. Olen joka kerta käyttänyt jotain kaunista kulhoa, mutta ihan joku tarjoustalon jälkiruokakulho kelpaisi. Ympärille olen kastepöydälle teettänyt kauniin kukkakranssin.

Yhteistyössä