Paljonko maksaisit/maksoit hääpuvusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viuh

Vieras
Mikä on mielestäsi sopiva hintahaarukka hääpuvulle? Voit halutessasi merkata erikseen paljonko eiroja laittaisit lisätilperöörään kuten: kengät, alusasut, tiarat jne.

Ja toinen kysymys: jos olet jo naimisissa, paljonko hääpukusi maksoi? Entäs ne tilpehöörät?

hää pukuni maksoi 400e, menin naimisiin 4 vuotta istten ja se puku vain osui kohdalle ja siihen ihastuin ja se oli viellä halpakin, monet muut puvut joita katsoin olivat monta tuhatta euroa

muu tilpehööri oli lainattua

Mä menin 4 vuotta sitten naimisiin ja maksoin puvustani 90 euroa. Mutta se ei ollutkaan 'oikea' hääpuku, ihan tavis juhlapuku vaan ja alerekistä :D

kenkiin tais mennä 30 euroa ja hunnunkorvikkeena leveä huivi, johon kankaat maksoi 15 euroa. Ompelut ja korjailut tuli ammatin puolesta ihan itseltä.

Puku teetetään, koska olen häiden aikaan raskaana, ja viikkoja kasassa jo 32. Eli valmispukua olisi turha etsiä (enkä halua empirelinjaista). Ompelijan arvio oli 300-400?, mikä on minusta hyvin kohtuullinen. Alusvaatteisiin en luultavasti panosta hirveästi, koska mikään korsetti ei sattuneesta syystä mahdu päälle. ;) Ehkä max. 50? voisin laittaa uusiin alusvaatteisiin. Jos hankkisin korsetin, olisi hintahaarukka tietysti suurempi. Kenkiä tai laukkua en ole vielä katsellut, täytyy nyt alennusmyynneistä yrittää metsästää, joku 50-100?:a voisi yhteisbudjetti olla.

Mun hääpuku oli enemmän iltapuku ja maksoi muistaakseni n. 100?. Oli puoleen hintaan, keskellä talvea ei paljon kesäisiä juhlamekkoja ollut tarjolla mutta minä löysin täydellisen. Ompelija fiksasi hieman ja otti ehkä kakskymppiä.

Yhteistyössä