L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vielä lisäkysymys; onko tiellä muita lainoja, kuten auto/mökki?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos näistä vastauksista!
Mietin vaan että on aika paljon pienempiä nuo teidän lainasummat kuin mitä me tarvittais...
350000?. Ja kaavailin maksueriks jotain 1200?/kk meiltä yhteensä, koska ei olisi ainut laina.
Taidan jo tietää pankin vastauksen...
No mutta saahan sit äaina kysyä. Ja ehkä täällä pk-seudulla otetaan huomioon vähän sitä, et talo ei pienemmällä täällä irtoa. Tuokin on jo halpa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :pankin vastaus riippuu aika paljolti siitä kuinka paljon pistätte omia säästöjä tuohon taloon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :voipi olla ainoa mahdollisuus saada tollanen laina, et realisoitte sen kesäpaikan
Alkuperäinen kirjoittaja hirvittää puolestanne..:350000 lainaa, 1400 kk erä on 2.6% korolla 29vuotta ja 9 kk et saatte maksettua... aika hurja aika... varsinkin kun tuo suunnitelma jo ylittää 200e teidän budjetin...entäs kun korot nousee edes vitosen paikkeille...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hirvittää puolestanne..:350000 lainaa, 1400 kk erä on 2.6% korolla 29vuotta ja 9 kk et saatte maksettua... aika hurja aika... varsinkin kun tuo suunnitelma jo ylittää 200e teidän budjetin...entäs kun korot nousee edes vitosen paikkeille...
Oon mä noissa laskureissa laskeskellu...
Mulla netto reilu kaks tonnii, ukolla neljä, eli sinänsä tuo lainasumma ei ole ongelma. Mut on toki muitakin kuluja, mulla auto mm.
En tiedä miten pankki laskee, et kuin paljon pitää jää kuukaudessa räpylään kaikkien laskujen jälkeen elämiseen ( eli lomailuun ym ylimääräiseen, mit ämä en kyllä tähänkään asti ole hirveesti harrastanut.. ).
Mulla ei oo koskaan jäänyt mitään säästöön, ihan sama mitä tienaa, vähän vai vähän enemmän. Mut aina olen laskuni maksanut ajallaan.
Turhaan mä tätä täällä spekuleeraan, käyn siellä pankissa, sittenhän tuo selviää, irtooko vai nou. =)