paljon maksaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miisku

Aktiivinen jäsen
23.09.2004
2 425
0
36
paljon maksaisitte tyttöjen 2kk kytössä olleista "ensiaskel"kengistä..on nilkkurimalliset, kavt markkiset.vaaleanpunaiset joissa harmaa kärki kumia ettei mene heti naarmuilla. uutena maksoi 50e

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Hmm... en osaa hintaa sanoa, koska itse en ostaisi ensikengiksi käytettyjä kun ne on jo ekan käyttäjän jalkaan muotoutuneet =)

en mäkään mutta moni ostaa..ja vältätmättä noi ei kaikille ole ensikengät kun on kuitenkin kokoa 22!
ovat todella hyvässä kunnossa eivätkä kyllä ole juruikaan muotonntuneet jalkaan kun huhtikuussa ostettu eikä nillä enää kesäkuussa voinut mennä kun tuli niin kuumat ilmat..ja sit ei enää mahtunutkaan!
on kuitenkin niin selkeästi tyttöjen kengät etten tuolle minimiehelle viitsi säästää!

Kertokaa mulle mitkä ihmeen ENSIkengät? Eikö ihan mitkä tahansa kengät mä lapselleni ensimmäisiksi ostan, ole ensikengät? Mun mielestä on siis. Enkä maksaisi mitään kenenkään ensikenkä-nimisistä kengistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Kertokaa mulle mitkä ihmeen ENSIkengät? Eikö ihan mitkä tahansa kengät mä lapselleni ensimmäisiksi ostan, ole ensikengät? Mun mielestä on siis. Enkä maksaisi mitään kenenkään ensikenkä-nimisistä kengistä.

Ei kun ensiaskelkengät, elikkä popot joilla lapsen on tarkoitus ottaa niitä ensimmäisiä askeleitaan jalkineet jaloissa =)

Yhteistyössä