PALJON maksaisitte näistä kakuista ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helsingissä olen maksanut 16 hlön prinsessakakusta muistaakeni 50€. Mutta näissä kakkujutuissa on ihan mielettömihintaeroja kaupunkien ja leipomoiden välillä.
Katsele oman paikkakuntasi leipomoiden hintoja ja vertaa niihin. Sinällään leipomiseen kuluvalla ajalla ei ole mielestäni väliä vaan lopputuloksella.
Joku hidas tumpelo tekee kakkua 3 tuntia ja minä selviän tunnissa. Onko tumpelon kakku siis arvokkaampi?

Tässä kuva tulevasta mansikka kaukusta

http://2.bp.blogspot.com/_fV2K6Wy0cCk/Sn6FoYs4p6I/AAAAAAAAAzY/HP3_YeAiiy4/s320/mansikkakakku2.jpg

suklaa perhoset tulee kulmiin

Tässä marsipaani kakku

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/45552/1247573196_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Tuommoset teen kun pyysivät.

HINTA NYT?

[QUOTE="alma";24572516]Ok. Maksaisin yhteensä 100€[/QUOTE]

Ajattelin mielessä tätä summaa, mut en kehannu kertoa ääneen vaan halusin mielipiteitä hinnasta..

Että raaskinko puoli ammattilaisena pyytää :)

Jos kakut on oikeasti hyviä ja kauniita niin pyytäisin ehkä viitisenkymppiä..

Mutta jos olisin kakkujen vastaanottaja ja kakut ylittäisivät odotukseni niin maksaisin pyydettyä enemmän ihan vain siitä ilosta että sain ihanat kakut :D

[QUOTE="aapee";24572432]Olen puoli ammattilainen :D[/QUOTE]

no teeksä ne kakut sen vuoksi että haluat auttaa kaveria vai pyysikö se ne sulta sen vuoksi että teet hienoja kakkuja?
ensimmäisessä tapauksessa en viittis ottaa ihan yhtä paljon ku konditoria veloittaa.

Jos olisit etukäteen sopinut hinnaksi 100€ niin olis ok jos sun kaverille sopii hinnaksi. Sitten ei ole jos meinaat vaan leipoa kakut ja lopuksi heittää hinnaksi 100€.
Mutta täytyy sanoa, että mulla ei kävis mielessäkään jos kaverilta oisin kysyny, et leipooko kakut juhliin, et oikeesti pyytäs kakuista 100€ ja voin sanoa, että en todellakaan sen jälkeen ikinä pyytäs leipoon. Enkä ikinä pyytäis itse 100€ kahdesta kakusta. Ja muuten jos pyydät kunnon hinnan niin siitäähän menee veroa..

Yhteistyössä