Paljon maksaisit tästä vaateläjästä?? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei täällä kannata kysyä. Täällä ei kukaan ole valmis maksamaan mitään ja kaikki väittää myymänsä aina kaiken käytettynä hintaan 0,50-1e. Missään kirppareilla ja huutonetissä näitä myyjiä ei kuitenkaan koskaan näe.

Juu, minustakin vähän näyttää siltä. sain nimittäin juuri samanlaisesta imetyspaidasta 15 euroa kerrattain =)

Vau, ja sitten heräsit.

Täh, nyt meni vähän ohi....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, eihän sitä voi sillain ajatellakaan, että vaatteet olisivat juuri sinun makuun. Kyllä mä pidän silti vaatetta jonkun arvoisena, vaikkei se minun makuun olisikaa ;)

No sinä kysyit, "mitä maksaisit". Kaikki eivät osta tavaraa vain siksi että tarvitsee vaatetta vaan että se vaate on myös oman maun mukainen.

Max 15e. Ostin vähän aikaa sitten HM imetyspaidan kirpparilta 1,5?. Hoitolaukku on vissiin vauva-lehden kylkiäinen, joten en siitäkään hirveästi maksaisi (vaikka juuri tuollaisen ruskean haluaisinkin just nyt ) . =)

Lasten vaatteista en periaatteesta juuri mitään käytettynä maksa, itse lahjoitan pieneksi jääneet joko tutuille tai sitten ne lähtevät Karjalaan. Otan kyllä ilomielin myös vastaan jos joku tuttu antaa omille lapsilleen pieneksi jääneitä vaatteita meille, kierrätys kunniaan.

Siksi vaikea kommentoida, ehkä noista tosiaan voisi 10-15 euroa maksaa pakettina.

Käytetyistä vaatteista ei kukaan maksa samaa hintaa kuin mitä ne maksoi uutena. Yleensä käytetystä maksan korkeintaan 10% alkuperäsestä hinnasta. Eli jostain 10 egen topista maksan euron.

Yhteistyössä