Tein tänään, pitkästä aikaa hyviä kirppislöytöjä (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä aina annan ns. omaa rahaa jonka saa sitten käyttää ja tuntuu että se on jopa suurempi juttu kuin itse ne ostokset :D

Mä en enää uskalla tehdä tota. Viime kesänä toi 4vee oli vaarinsa kanssa kiertänyt meidän alueen pihakirppisalueen ja kantoi mukanaan kahta kirjaa (ok), lentokonetta (ok), kolmea epämääräistä muoviautoa (ei niin ookoo), pientä tikrufiguuria (mistähän se tänkin löysi?) ja metristä pinkki-violettiä pehmomerihevoista (ARGHHHHH). Tai ainakin mun täytyy antaa vähemmän rahaa sille.

No eikä...Ellen lakkatakit on IHANIA! :D

Mulla oli semmoinenkin eilen kädessä, mutta lopulta palautin sen loosiin ja jätin ostamatta. Pitkään sitä kyllä pähkäilin ja pohdin, mutta ehkä me ei tarvita kahta saman koon Ellen lakkatakkia...vai tarvitaanko sittenkin...?

ei ei ei ei.....ei ikinä.....:ashamed:

Mä en enää uskalla tehdä tota. Viime kesänä toi 4vee oli vaarinsa kanssa kiertänyt meidän alueen pihakirppisalueen ja kantoi mukanaan kahta kirjaa (ok), lentokonetta (ok), kolmea epämääräistä muoviautoa (ei niin ookoo), pientä tikrufiguuria (mistähän se tänkin löysi?) ja metristä pinkki-violettiä pehmomerihevoista (ARGHHHHH). Tai ainakin mun täytyy antaa vähemmän rahaa sille.

:laugh: mä luulen että meillä se merihevonen ois halunnut asustaa ulkona :xmas:

No meilläkin on tuon rahan kanssa semmoinen juttu, että mä aina sanon tytölle että saat omalla rahalla ostaa...mutta en mä mitään summaa ole koskaan sanonut ja mun kortilla se maksetaan. Eli ei ne oikeasti hältä edes mene :D

Välillä likka ostaa muutamalla eurolla, viimeksi osti 10 eurolla, eli ihan kohtuullisia summia käyttää :)

Täällä aika harvassa paikassa on leikkipaikka, itseasiassa vain kahdessa. Mutta nuo on niin kilttejä ja rauhallisia, että vasta neljännellä tunnilla riehaantuvat jos oikein shoppaileen ruvetaan..

Mulla ei oo kuvia, mut mäkin tein huippulöydöt kirppikseltä tänään. Reimatecin vaaleanpuna-ruskea toppahaalari 98cm (kuin uusi) 10e, Lassien punainen toppahaalari 98cm 3e, tosi ihanat ja uudenveroiset kengät koko 27 4e, 8 kpl sukkahousuja likalle 20cent/kpl, Lassien välikausihaalari 104cm 2e... Olin ihan huippuonnellinen!! :D

Ton kuosin mä muistan ja se on minusta vedenpitävä. Mutta toi yksivärinen muistutti vaan tosi pahasti yksiä perustoppatakkeja, joita kerran katselin. Mutta mulla on se ongelma nyt, että en muista tarkalleen mitkä värit oli niissä tarjolla, sillä itse hipalsin vain ruskeaa. Onko siinä lumilukot?

Hulluilla päivilläkin on ollut v-punainen toppis hintaan 39.90... Mutta nyt suljen turpani.

viime vuonna hulluilla päivillä taisi olla;vihreä, sininen,pinkki ,oranssi toppatakki.

saas nähdä mitä ens kuussa tulee???

Hienoja löytöjä!
Mäkin taidan tänään taas käydä kirppiksellä pyörähtämässä ja varaamassa omankin pöydän - kaapit pursuaa vaatetta. Ja ehkä nuo pienet toppapuvut kannattais pikkuhiljaa pistää myyntiin, kohtahan tuo on talvi :whistle:

tai sitten ei ole elämää... kun pitää joka ostos kuvata ja vieläpä erisuunnista ja ladata koneelle keskusteluplastalle.. sääli. mene ulos ja hommaa elämä.
98cm Ticketin toppatakki, kuin uusi 29€:

Cluban toppatakki ja -housut 120cm mökkipuvuksi, uudenveroiset (piti vesitestissä veden 100% =) ) 10€:

Exitin 116cm takki 10€:

Ellen 98cm (?) villakangasmekko, tooosi ihana ja hyväkuntoinen 3€:

Laulava ja tanssiva teletappi 4,50, tuoksuva nukke; mansikka marja 1€, my little pony 1,5€ ja pieni pehmo my little pony 1€ kaikki uudenveroisia:

Teletappi, pinottavat kylpylelut 2€:

Taulu, jonka tytön oli pakko saada 1€ ja kirja 0,50€:

Kurpitsalyhty 2€:

Hienoja löytöjä!
Mäkin taidan tänään taas käydä kirppiksellä pyörähtämässä ja varaamassa omankin pöydän - kaapit pursuaa vaatetta. Ja ehkä nuo pienet toppapuvut kannattais pikkuhiljaa pistää myyntiin, kohtahan tuo on talvi :whistle:

Kannattaa ehdottomasti viedä pieneksi jääneet toppavaatteet myyntiin.

Mä kävin juuri omaa pöytääni siistimässä ja KAIKKI ulkovaatteet oli myyty. Mulla oli siellä myös muutama välikausipuku, mutta pääosin oli toppavaatteita.

Tuisku77. Katselin tuota samaa Cluban settiä kuin sinä. Tosin hinta oli silloin vielä 20 euroa. Mutta huomasitko, että housuissa oli ihan näkyvä parin sentin viilto vuoreen asti? Ei varmasti pidä vettä siitä kohtaa.

Yhteistyössä