Paljon maksaa puhuvat autot dvd????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NelSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000-H0HQKqT?CatalogCategoryID=9fbD4QFH2vkAAAEOxA5ZtSyo tossa hinta autot leffalle! 19,90

Alkuperäinen kirjoittaja m:
saat multa poltettuna sen 10e ihan kansissa ja dvd kotelossa hää)

Kyl se mulle kävis mut en usko että se hänelle kelpaa kun kaikki pitää olla niin hienoa ja on kyllä mun mielestä aika kallis no eipä se mitään...En mä mikään rikas todellakaan ole just ite tullaan toimeen :(
Eli voisin todellakin ostaa poltetun :)

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
onpas aika tyyris lahja, jollei ole kovin läheinen perhe kyseessä.

mutta luultavimmin kyse on tosiaan Autot-leffasta ja se maksaa sen about 20 euroa.

Niin kai se sit on se autot leffa :whistle: No ei kyllä ole mikään läheinen perhe viimeks olen nähny ne ehkä puol vuotta sitten :/

Alkuperäinen kirjoittaja NelSu:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
onpas aika tyyris lahja, jollei ole kovin läheinen perhe kyseessä.

mutta luultavimmin kyse on tosiaan Autot-leffasta ja se maksaa sen about 20 euroa.

Niin kai se sit on se autot leffa :whistle: No ei kyllä ole mikään läheinen perhe viimeks olen nähny ne ehkä puol vuotta sitten :/

On kyllä sitten tosi kallis ostaa jos ette enenpää tekemisissä ole. Mutta on varmasti tuo Autot -elokuva. Eipä niitä muita puhuvia autoelokuvia juuri olekaan.

Yhteistyössä