Paljon maksaa hampaitten valkaisu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kysyin hammaslääkäriltä. Se sano, et on 2 vaihtoehtoo joko sellanen valolla tehtävä mikä tehään kerran maksaa kai n. 600-700 e ja sit sellanen mitä jatketaan muoteilla kotona 200-300 e. Muistaakseni tätä haarukkaa sano hinnoista.

200-750e valkaisusta riippuen, mitä itse olen katsellut.

Ite käytän yotel(en oo varma kirjoitetaanko noin) valkaisevaa hammastahnaa viikon ajan 2krt päivässä 3kk välein ja hampaat on vaalenneet 3 astetta =)

Tosin oon ajatellut sitten kun on rahaa ylimääräistä käydä hammaslääkärillä valkaisemassa, kun pitäs laittaa 2 hampaaseen laminaattikin, kun etuhammas on kulunut jonkin verran ja sen viereinen hammas on ollut penskasta asti vino.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
200-750e valkaisusta riippuen, mitä itse olen katsellut.

Ite käytän yotel(en oo varma kirjoitetaanko noin) valkaisevaa hammastahnaa viikon ajan 2krt päivässä 3kk välein ja hampaat on vaalenneet 3 astetta =)

Tosin oon ajatellut sitten kun on rahaa ylimääräistä käydä hammaslääkärillä valkaisemassa, kun pitäs laittaa 2 hampaaseen laminaattikin, kun etuhammas on kulunut jonkin verran ja sen viereinen hammas on ollut penskasta asti vino.

Ei varmaankaan kirjoiteta noin yotel, kun googlella ei löytyny. Jos viittis ni voisitko tarkistaa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Ei varmaankaan kirjoiteta noin yotel, kun googlella ei löytyny. Jos viittis ni voisitko tarkistaa? :)

Siis jumaliste että mä oon tyhmä *hakkaa päätä seinään*

Mitäköhän mun päässäni on pyörinyt kun kirjoitin tuon :laugh:

Siis Denivit express white.

No joo raskaus sumentaa mun aivot :D