Paljon jäi kiloja sairaalaan kun kävit synnyttämässä?

• Viestiketjun aloittaja odotan
  • Ensimmäinen viesti
onnistunut
Ekalla kertaa jäi ne 12kiloa mitä vauvasta ja kaikista jutuista keskimäärin tulee.Kotiin pudotettavaa jäi "enää" 18kiloa!
10kiloa jäi enemmän painoa ku ennen odotusta.
Toisella kertaa ei lähtenyt kuin 8kiloa,turvotus lähti vasta parin-kolmen viikon päästä.Ja sitä oli paljon.Ääni lähti ja silmät turposivat melkein umpeen.Taas jäi 10kiloa ylimääräistä,eli 20kg kahdesta raskaudesta.
Kaksosia odottaessa lihoin 5kg,nyt puolivuotta myöhemmin olen takaisin normaali painossa.

Ekasta jäi 10kg, yhteensä tuli 16kg ja kolmen viikon päästä oli loputkin lähtenyt.
Tokasta jäi 3kg, yhteensä raskauden aikana tuli painoa 3kg.
Kolmmannesta ei jäänyt yhtään kun kiloja tuli 0kg
Neljännestä ei jäänyt yhtään kun laihduin raskauden aikana 10kg.

pakko tippuu
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Ekasta jäi 10kg, yhteensä tuli 16kg ja kolmen viikon päästä oli loputkin lähtenyt.
Tätä en nyt käsitä,vai käsitätkö sä et "sairaalaan jääneet" kilot tarkoittaa niitä sun ylimääräkiloja.
Tokihan se lapsikin on jo jotain painanut,ja näin ollen pitäisi painon tippua edes sen verran.

eipä paljoa
Kummassakin raskaudessa sairaalaan jäi vain 2-3kg, kumpikin vauva alle 3kg ja kiloja tuli raskauden aikana n. 12kg. Paino tippui pikkuhiljaa ja vauvojen ollessa 7-8kk aloin olla reilusti miinuksella vaikka olin jo ennen raskautta hoikka. Vasta imetyksen loputtua olen päässyt takaisin normaalipainoon.

ei oo
Alkuperäinen kirjoittaja pakko tippuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Tätä en nyt käsitä,vai käsitätkö sä et "sairaalaan jääneet" kilot tarkoittaa niitä sun ylimääräkiloja.
Tokihan se lapsikin on jo jotain painanut,ja näin ollen pitäisi painon tippua edes sen verran.
ei oo pakko tippuu, miulla ei ainaka jääny yhtään sairaalaan, vasta viikon päästä alko paino tippumaan vaikka tuli kuitenkin 25kg

Yhteistyössä