Joskus oon laittanut. Laitan jos tulee mieleen joku asia mistä puhua.no koska mä oon huono alotteentekijä mut oo sä rohkee ja luo joku aihe voi tuoda sulle sytykkeen ja läikähdyksen sydämmeen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joskus oon laittanut. Laitan jos tulee mieleen joku asia mistä puhua.no koska mä oon huono alotteentekijä mut oo sä rohkee ja luo joku aihe voi tuoda sulle sytykkeen ja läikähdyksen sydämmeen
Politiikkaa? Kutsutko tätä palstaa poliittisesti valveutuneeksi? Trump, mamut ja vihervassarit. Siinä se. Ei täällä ole politiiksasta mitään käryä. Tai sit mulla on liian ruusuinen kuva politiikasta.
Keskusta murehti vasta, että ei saa kiinni äänestäjiä. Mietin, että ne voi olla vanhempia ihmisiä edelleen, jotka ei elä netissä. Jos ne tuotaisiin tänne öyhöttämään, meno muuttuisi villiksi. SEN haluaisin nähdä.
Katsotaan, kauan jaksan. Toki, jos ei muuta tarjoudu, kuin vastailla noille faneille, niin aika heppoiseksihan se jää Mut tulihan tänne pari sieltä annaltakin.
hyvä tee se. ota riski mä tuun ainakin siihen ketjuun. mieti ihan mikä pähkä hullu idea tulee mieleen. eläkä ota paineita ei me olla mitään stand up koomikoita. tai ainakaan mä ni no worries. anna palaa frank. luo vaikka tarina ihan hatusta tai ihan mistä tahansa. dum dum rummut päriseeJoskus oon laittanut. Laitan jos tulee mieleen joku asia mistä puhua.
no kerro ihmeessä elämästäs ne jutut on kuule kaikkein parahinta. niissä on elämän kauneusLuin Kaksplus-lehteä 80-luvulla. Löysin tämän palstan Annan lopettaessa keskustelupalstansa.
Lukemalla nimimerkkien juttuja saan kuvan aika sekalaisesta kirjoittajajoukosta.
Joku kertoi olevansa työtön ja olevansa sosiaalisesti arka. Yhdellä on melko jyrkät uskonnolliset mielipiteet. Osa asuu pk-seudulla. Mies kirjoittaa työstään karjankasvattajana.
Mitäkö kaipaan tältä palstalta?
Leppoisaa ja mieltä virkistävää juttelua elämästä.
Vuosi takana koronaelämää. Vielä pitää sinnitellä kunnes saan rokotuksen.
Tänään oli aurinkoinen pakkassää.
Kirjoitin liikaakin elämästäni Annan palstoilla. Jatkossa tykkään enemmän olla lukijapuolella.
Istuin eilen kirjakaupassa lukemassa kännykän viestejä.
Tänään opin uutisista, että ei missään nimessä kannata googlettaa pankin sivua.
Vauva av suvulla on hyödyllisiä viestiketjuja.
Kun ei ruoki trolleja tömäkin alusta saa uusia kirjoittajia.
Kaikki hyvät jutun aiheet jutellaan vaan tuolla yhdessä ketjussa. Siellä ei seota politiikkaan. Tänne isolle puolelle oksennetaan sitten kaikki paskaJoskus oon laittanut. Laitan jos tulee mieleen joku asia mistä puhua.
Jaa miksei kannata googlettaa pankin sivuja?Luin Kaksplus-lehteä 80-luvulla. Löysin tämän palstan Annan lopettaessa keskustelupalstansa.
Lukemalla nimimerkkien juttuja saan kuvan aika sekalaisesta kirjoittajajoukosta.
Joku kertoi olevansa työtön ja olevansa sosiaalisesti arka. Yhdellä on melko jyrkät uskonnolliset mielipiteet. Osa asuu pk-seudulla. Mies kirjoittaa työstään karjankasvattajana.
Mitäkö kaipaan tältä palstalta?
Leppoisaa ja mieltä virkistävää juttelua elämästä.
Vuosi takana koronaelämää. Vielä pitää sinnitellä kunnes saan rokotuksen.
Tänään oli aurinkoinen pakkassää.
Kirjoitin liikaakin elämästäni Annan palstoilla. Jatkossa tykkään enemmän olla lukijapuolella.
Istuin eilen kirjakaupassa lukemassa kännykän viestejä.
Tänään opin uutisista, että ei missään nimessä kannata googlettaa pankin sivua.
Vauva av suvulla on hyödyllisiä viestiketjuja.
Kun ei ruoki trolleja tömäkin alusta saa uusia kirjoittajia.
Jaa miksei kannata googlettaa pankin sivuja?
Juttele ihmeessä, et olis muuta tekemistä, kuin trollien syöttö
Jossain turistipaikoissa ne syöttää lintuja niin rakkaudella, et ne posahtaa, puf vain, kun eivät ilmeisesti päästele kaasuja. .. Vähän väriteltynä vain toi juttu
no mulal näkyy nyt vähän pölyä ja en oo niin vanhakaan ni ei toi aina päde. ja lisäks oliko tuhnis väärässä kun susta on tullut esim rennompi pölyn suhteen?Googlen kautta ajautuu trollisuvulle ja voi menettää rahansa.
Aikoinaan ihailin parvekkeen kukkalaatikossa viihtyviä mustarastaita. Sitten lapset huomasivat, että linnut ulostivat kukkamultaan.
Tulin melko immuuniksi ikävälle palautteelle Annan palstoilla. Jotkut neuvoivat perustamaan oman blogin. Yhdellä kurssilla sain saman neuvon. Päiväkirjani ovat täydet. Kirjoittaminen on jäänyt vähiin.
Samoin lukeminen on vähentynyt.
Lapseni tilasi minulle Hesarin, kun en halunnut muuta joululahjaksi.
Äänestän kuntavaaleissa ja käyn aikoinaan rokotuksessa.
Virastoasiointi on hankalampaa koronan aikaan. Lähes kaikki on nykyään netin varassa.
Olen rauhallinen tyyppi enkä hermostu vähästä. Jätän kuitenkin klikkaamatta auki uutiset, joihin en voi vaikuttaa.
Aikoinaan eräs mies sanoi, että viihdyn nahoissani ikäihmisenä. Ennustus toteutui.
Vanheneminen on ihana asia.
Huomasin toissapäivänä, että olin syksyllä ostanut vahingossa tummansinistä lankaa. Kirkkaassa päivänpaisteessa parsin mustia legginsejä. Kävin sitten Citymarketissa ostamassa mustan lankarullan.
Päivä pitenee ja pöly näkyy pinnoilla ja ikkunoissa selvemmin. Kun ikää karttuu on itselleen armollinen.
Tuhnis oli oikeassa . Olin liian täydellinen elämänkumppani. Hänellä oli rennompi elämänasenne.
Musta tuntuu, että täällä on paljon epäonnellisia ja tyytymätömiä ihmisiä palstailemassa. Mun olis vaikea uskao, että tasapanoiset ihmiset jaksais päivästä toiseen kitistä ja ulista. Suurin osa kirjoittaa miten mikäkin asia on päin perseitä. Syyllinen kaikkeen on aina joku muu kuin itse: halltus, mamut, vihervassarit etc.. Lisää "syypäitä" kyllä löytyy, mutta noita nyt tuntuu eniten porukka täällä "metsästävän".
Oikeesti Suomessa on hyvin asiat ja yhteiskunta antaa kansalaisilleen loistavat mahdollisuudet menestyä. Suurimmalle osalle homma on vaan itsestä kiinni.
Ite myönnän, että olen palstalla kirjotiellut harmaana puolisen vuotta. Jäin työttömöksi kesällä ja hain vähän piristystä täältä. Toisin kåvi, huomasin itekkin syyttelevän epäsuorasti muita OMISTA ongelmistani... Mitäs mieltä? Ootteko samaa mieltä vai onko syyllinen aina joku muu?
Juu. Toi google on vähän kakspiippuinen juttu. Jos sulla on haitake koneella, niin silloin se voi ohjata sut väärään paikkaan. Mut jos kirjoitat väärin pankin sivun osoiteriville, niin silloin saatat ohjautua myös väärään paikkaan. Eli esim norea.äf ii nordean sijaan. Tosin, jos sulla on joku haitake koneella, niin siellä on todennäköisesti toinenkin.Googlen kautta ajautuu trollisuvulle ja voi menettää rahansa.
Aikoinaan ihailin parvekkeen kukkalaatikossa viihtyviä mustarastaita. Sitten lapset huomasivat, että linnut ulostivat kukkamultaan.
Tulin melko immuuniksi ikävälle palautteelle Annan palstoilla. Jotkut neuvoivat perustamaan oman blogin. Yhdellä kurssilla sain saman neuvon. Päiväkirjani ovat täydet. Kirjoittaminen on jäänyt vähiin.
Samoin lukeminen on vähentynyt.
Lapseni tilasi minulle Hesarin, kun en halunnut muuta joululahjaksi.
Äänestän kuntavaaleissa ja käyn aikoinaan rokotuksessa.
Virastoasiointi on hankalampaa koronan aikaan. Lähes kaikki on nykyään netin varassa.
Olen rauhallinen tyyppi enkä hermostu vähästä. Jätän kuitenkin klikkaamatta auki uutiset, joihin en voi vaikuttaa.
Aikoinaan eräs mies sanoi, että viihdyn nahoissani ikäihmisenä. Ennustus toteutui.
Vanheneminen on ihana asia.
Huomasin toissapäivänä, että olin syksyllä ostanut vahingossa tummansinistä lankaa. Kirkkaassa päivänpaisteessa parsin mustia legginsejä. Kävin sitten Citymarketissa ostamassa mustan lankarullan.
Päivä pitenee ja pöly näkyy pinnoilla ja ikkunoissa selvemmin. Kun ikää karttuu on itselleen armollinen.
Tuhnis oli oikeassa . Olin liian täydellinen elämänkumppani. Hänellä oli rennompi elämänasenne.
Vau, ihana lukea välillä, että jollakulla on samankaltaisia ajatuksia. Mulla iski kyselyikä, niin mikä toi adrenokromi oikein on?Mietintöjä poliittisesta keskustelusta sosiaalisessa mediassa:
Jos olet seurannut julkista keskustelua esim. Suomi24:ssä, Iltalehden, Ilta-Sanomien, Uuden Suomen ym. keskustelupalstoilla niin lienee selvää että esim. tuolla itä-rajan takana on eräs valtio jossa työskentelee ihmisiä trollitehtailla joiden tarkoitus on kärjistää länsimaisessa mediassa esiintyvää poliittista keskustelua. Se heijastuu tänne Kaksplus-foorumillekin. Kiinalla on varmasti samanlaisia intressejä.
En tiedä onko länsivalloilla vastaavia disinformaatio-operaatioita (vai olenko länkkärinä vain niin ehdollistunut niille etten niitä näe) mutta epäilisin että varmasti on, en vain usko että heillä olisi intresseissä kärjistää nimenomaan länsimaissa esiintyvää keskustelua vaan kohdistaa sitä enemmänkin Venäjän ja Kiinan sosiaaliseen mediaan.
Sitten kun tarpeeksi sitä keskustelua provosoi ja pitkän aikaan + miten keskustelu siirtyy esim. vasemmiston ja oikeiston kannalta kunkin omiin "kaikukammioihin" niin syntyy niitä ihkaaitoja paikallisia trolleja jotka tekevät likaisen työn ihan ilmaiseksikin. Esim. Alt-rightin synty Yhdysvalloissa on esimerkki ehkä maailman onnistuneimmasta disinformaatio-operaatiosta.
Siellä homma menee niin hulluksi että on paikallisia jotka ihan tosissaan luulevat että juutalaisilla on avaruudessa laser-säteitä ampuvia sateellitteja, maapallo on litteä, reptiliaanit on totta tai että Marsissa on salainen globalistisen eliitin tukikohta jossa lypsetään lapsista adrenokromia. Sitä kun tolokun ihminen kuuntelee niin ei voi muuta todeta että: Nyt on sakiaa settiä.
Trollaaminen koetaan myös hauskaksi koska pilailu ja toisen ärsyttäminen on hauskaa.
Sitten viimeiseksi muttei vähäisimmäksi taustalta löytyy ihan aito epäonnellisuus ja tyytymättömyys. Vaikka täällä Suomessa on hyvin asiat ja yhteiskunta antaa kansalaisilleen loistavat mahdollisuudet menestyä niin koskaan aiemmin maailmassa (ja täällä Suomessa) ei ole yhtä paljon masentuneita ja ahdistuneita ihmisiä kuin tänä päivänä. Se materian turva tuo kyllä mukavuutta ja helpottaa elämää mutta ei näköjään tee onnelliseksi.
Vau, ihana lukea välillä, että jollakulla on samankaltaisia ajatuksia. Mulla iski kyselyikä, niin mikä toi adrenokromi oikein on? Jee, lisää näitä.
Mä tosin luulen, et ihmiset on ylipäätään lähteneet noihin juttuihin mukaan, koska ne on olleet tylsistyneitä. Jos on terve elämä ja mieli, ei yksinkertaisesti lähde hullutuksiin liian syvällisesti matkaan. Jos ihmisillä olis oikeasti tekemistä, ei niistä tulisi yliaktiivisia.
Vasta on mediassa toitotettu, että tolkun ihmisten pitäisi herätä. Aivan, kuin ne jaksaisi sellaista tehdä suuremmassa mittakaavassa.
Toi a on semmoisesta 20-vuotta vanhasta scifikirjasta, jossa tuota acromea:ta uutettiin munuaisista ja pidensi ikää, jos oikein muistan. En muista nimeä, mutta kerron, jos muistan.
Ne on sitten ottaneet senkin siihen matkaan. Jepjep.
Mä tosin luulen, et ihmiset on ylipäätään lähteneet noihin juttuihin mukaan, koska ne on olleet tylsistyneitä. Jos on terve elämä ja mieli, ei yksinkertaisesti lähde hullutuksiin liian syvällisesti matkaan. Jos ihmisillä olis oikeasti tekemistä, ei niistä tulisi yliaktiivisia.
Vasta on mediassa toitotettu, että tolkun ihmisten pitäisi herätä. Aivan, kuin ne jaksaisi sellaista tehdä suuremmassa mittakaavassa.
Voi toi olla sama tyyppi. Saatan jossain vaiheessa vain yhtäkkiä muistaa sen.Itse tiedän ainoan popuularimediassa liittyvän viittauksen liittyvän tuohon mainittuun "Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa" ko. kirjassa/elokuvassa, en kyllä ihmettelisi jos sillä on aiempaakin taustaa.
Voi olla. Noissa touhuissa on myös sellaisia elementtejä että koko homma on voinut alkujaan lähteä liikkeelle jostain 4Chanin huulenheitosta ja nykypäivänä se on vähän kuin mitä Heaven's Gate tai Aum Shinrikyo oli 90-luvulla eli 100% tosissaan ja full-speed ahead, mutta osa porukasta on vähän kuin ironisena hipsterinä reunoilla
Ite oon PIF:llä (vaikka en enää punkkia näin enää oikein kuuntelekkaan) seurannut Suomen Qanon-skenen lankaa. Siinä on melkoinen ns. rabbit hole jos kiinnostaa kummastella ihmiskunnan ihmeellisyyksiä:
Voi toi olla sama tyyppi. Saatan jossain vaiheessa vain yhtäkkiä muistaa sen.
Nyt vaan iski mahdoton väsymys! kiitos kun jaksoit jakaa noi linkit.
Voisin hypätäkin tuohon kaninkoloon, ihan mielenkiinnosta, nyt kun aikaa on.
Huomaan, että alan myös olla !vanha! , kun aina unohan noitten 4chanien ja muiden vaikutusvallan
Hyvä kysymys. Tarkemmin ajateltuani olen muuttunut paljon siivousasioissa.no mulal näkyy nyt vähän pölyä ja en oo niin vanhakaan ni ei toi aina päde. ja lisäks oliko tuhnis väärässä kun susta on tullut esim rennompi pölyn suhteen?