paljoko on mahdollista laihduttaa kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
No jos haluaa ettei ne tule takas 0,5-1kg/viikko. 2-4kg siis kuukaudessa.

Riippuu myos alkupainosta, jollain saattaa lahta alussa tosi nopeesti paino laskemaan tyyliin 10kg kuukaudessa, mut sanoisin et silloin pitaa olla aikamoinen muutos ja korkea alkupaino (esim. yli 100kg)
 
pullero
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja pullero:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu, mulla läks ekan kk aikana suunnilleen 6kg, mutta lähtöpainoakin oli..sikana :ashamed:
Mikä on sikana? 10kg, 20kg, vai 30kg :)?
100kg oli lähtöpaino :ashamed:
Paljonko painat nyt? Siis kuinka paljon olet saanut pudotettua :)?
6 kg kuussa kuulostaa kyllä hienolta suoritteelta! Varmaan jo tuon pudotuksen huomasikin jossain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pullero:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja pullero:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu, mulla läks ekan kk aikana suunnilleen 6kg, mutta lähtöpainoakin oli..sikana :ashamed:
Mikä on sikana? 10kg, 20kg, vai 30kg :)?
100kg oli lähtöpaino :ashamed:
Paljonko painat nyt? Siis kuinka paljon olet saanut pudotettua :)?
6 kg kuussa kuulostaa kyllä hienolta suoritteelta! Varmaan jo tuon pudotuksen huomasikin jossain?[/quote

Nyt painan 80kg( 170pitkä), eli vielä urakka kesken. Juu, huomas sen kyllä,alko kummasti väljistyä vaatteet, ja vaikka vielä oli ylipainoa niin olen kun uus ihminen :D
 
kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
mitähän mulla ois tippunu ainakin yli 5kg...ny elo-lokakuu lähti yli 20kg ja nyt en oo punninu itteeni mutta vaatteiden perusteella on paino tippunu =)
Miten oot ton tehnyt? Hienoa!! Mäkin haluun!!

Mitä olet tehnyt kun on tehnyt mieli herkkuja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
mitähän mulla ois tippunu ainakin yli 5kg...ny elo-lokakuu lähti yli 20kg ja nyt en oo punninu itteeni mutta vaatteiden perusteella on paino tippunu =)
Miten oot ton tehnyt? Hienoa!! Mäkin haluun!!

Mitä olet tehnyt kun on tehnyt mieli herkkuja?
monet itkut on väännetty varsinkin kun mut leikattiin(sektio)toukokuussa ja sitten vasta heinäkuussa pääs liikkumaan ja alku oli tosi vaikeeta.olin jo monta kertaa et mä luovutan kunnes elokuussa alkoi paino putoomaan,
raskausaikana mä en paljo liikkunu ja kilot kerty sit tietty |O
mä aloin liikkuu tunnin vähintään päivässä koirien kanssa ja sain samalla tuota omaa aikaa..vähitellen se muuttu juoksulenkiksi..sitten teen iltasin iltapalaksi vatsalihaksia ja sit viikolla ihan muutamana päivänä tunnin hikijumppaa..herkut jätin pois ja jos joskus tulee herkuteltua niin nipistän sitten muusta syömisestä et pysyy kalorit suht aisoissa :/ paljon kasviksia ja suht normaalia ruokaa oon syöny tässä...ei sen kummempaa tosin tota liikuntaa paljon =) viel 15kg about pois ni olen tyytyväinen.
 
Ada
hei, olen melkein 12 vuotias tyttö joka painaa yli 60. Tiedän se on liikaa mutta haluaisin ola hyvässä kunnossa kun koulut alkaa ja meillä alkaa koulu elokuun eka tiistai eli oisko se joku 4 päivä. Jäljellä on enäää n. 2 kk ja haluisin laihtuu 10-20 kiloa, miten se onnistuu?
 
hieman ylipainoinen(ko)?
hei, olen melkein 12 vuotias tyttö joka painaa yli 60. Tiedän se on liikaa mutta haluaisin ola hyvässä kunnossa kun koulut alkaa ja meillä alkaa koulu elokuun eka tiistai eli oisko se joku 4 päivä. Jäljellä on enäää n. 2 kk ja haluisin laihtuu 10-20 kiloa, miten se onnistuu?

RE::
tuon jo vähän liikaa? itse olen 13 ja painan noin 60kg joka on liikaa vaikka ei terveyden hoitajani mielestä vaikuta siltä nimittäin olen aika solakka enkä mikään punkero ja se että olet alle 15 ja painat tuon verran ei ole vakavaa? koskaan ei pitäisi laihduttaa liian nuorena. kasvu vain hidastuisi ja ei lapsen tarvitse olla missin mitoissa :) tämän opin itsekkin silloin kun laihduttamista viimevuonna mietin... :D
 

Yhteistyössä