Nih. Aattele nyt, tolleen kohtelee kultsimuruaan.Miten sä nyt kultsille noin tympeästi vastasit :O
Nih. Aattele nyt, tolleen kohtelee kultsimuruaan.Miten sä nyt kultsille noin tympeästi vastasit :O
se ei purista mistään kohdasta. Krapulassa olen hyvin herkkänahkainen.paljastan etten vielä ihan mennytkään, krapulahame, sellaista minulla ei VIELÄ ole.
Sinäkin, Brutukseni.mullakin on sellainen hame, jonka vetäisen päälleni jos joku tulee.
:kiss:Nih. Aattele nyt, tolleen kohtelee kultsimuruaan.
kerron sen täällä huomenna ja saan ainakin 2 pistettä uskottavuutta lisää "kuka on parhain ihminen-palstalla" listassaentäs jos naapurin postilaatikolle menee nainen hameessa?
Olen menossa huomenna teinin kanssa vaateostoksille, sopiiko minun sanoa hänelle, että katsele sinä täällä onko jotain mikä sinua miellyttäisi, niin äiti etsii täältä toisaalta jotain kivaa krapulahametta?se ei purista mistään kohdasta. Krapulassa olen hyvin herkkänahkainen.
Sopii ehdottomasti. Niille on useissa tavarataloissa ja vaateliikkeissä jopa oma osastonsa.Olen menossa huomenna teinin kanssa vaateostoksille, sopiiko minun sanoa hänelle, että katsele sinä täällä onko jotain mikä sinua miellyttäisi, niin äiti etsii täältä toisaalta jotain kivaa krapulahametta?
erittäin suora lähestymistapa asioihin on aina parasOlen menossa huomenna teinin kanssa vaateostoksille, sopiiko minun sanoa hänelle, että katsele sinä täällä onko jotain mikä sinua miellyttäisi, niin äiti etsii täältä toisaalta jotain kivaa krapulahametta?
Pakko kait se minun on, jos kukaan muu ei kehtaa.persus on päässy nyt sitten paljastelun makuun
Joo, kokeilen tätä huomenna ja raportoin asap palstalla.erittäin suora lähestymistapa asioihin on aina paras
Minähän se täällä maanittelin, sinä kohteliaisuussyistä avauduit, ettei Pasi 19v. Otaniemestä tunne oloaan onnettomaksi ja epäsosiaaliseksi...Pakko kait se minun on, jos kukaan muu ei kehtaa.
voin paljastaa, että syön irtokarkkeja ja meinasin tukehtua siihen tätä lukeissani.Olen menossa huomenna teinin kanssa vaateostoksille, sopiiko minun sanoa hänelle, että katsele sinä täällä onko jotain mikä sinua miellyttäisi, niin äiti etsii täältä toisaalta jotain kivaa krapulahametta?
Mitä sinä sillä tekisit?Mä haluaisin ostaa pumpattavan miesnuken....=/
Kiva, tosi kätevää, koska olen ihan käsi vaatteiden ostamisessa, nyt vaan marssin Sokokselle ja seuraan "krapulahame"-kylttejä? Onko niillä myös krapulapöksyjä ja jälkkäripaitoja? Samalla aattelin, että vois hoitaa koko garderoobinSopii ehdottomasti. Niille on useissa tavarataloissa ja vaateliikkeissä jopa oma osastonsa.
Ääh, tätä paljastusta en olisi halunnut lukea, tv. karppaaja karkin himon vallassa...voin paljastaa, että syön irtokarkkeja ja meinasin tukehtua siihen tätä lukeissani.
Et kai nallekarkkiin kuitenkaan? Se kuulostaisi tosi perverssiltä kuolemansyyltä.voin paljastaa, että syön irtokarkkeja ja meinasin tukehtua siihen tätä lukeissani.
Olisin sen kanssa sillain...=/Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22906257:Mitä sinä sillä tekisit?
mä olen hyvin vieno kaino ja häveliäsPakko kait se minun on, jos kukaan muu ei kehtaa.